Привіт ,мене звати Мілана мені 13 років і я вчуся в 7а класі .На вигляд я середнього росту, великі карі очі ,довге пишне волосся,гарна фігура . Мої батьки були просто "чудові" мама завжди захлоплена роботою ,а батько завжди на якихось конференціях.Одже,я росла з нянєю та сестрою,друзів у мене не було ,ту що ,мій тато був бізнесменом діти думали ,що вся така на пантах тому в мене друзів не було.Мою зестру звати Єлезавета ,точніше Ліза їй 20 .
Спочатку ми жили в Лондоні ,там я вчилася до 6 класу ,але потім ми переїхали в Україну в Київ.Так почалася моя історія....
1 вересня
Зранку мене збудила няня,але я її називаю Аліса .На годиннику 7 ранку .Я спустилася вниз,я очікувала ,що мої батьки приїдуть ,але....
Ліза вже снідала .Вона мене покликала ,щоб показати відео яке прислали батьки
-Діти ми вас дуже любимо ,вибачте ,що не змогли приїхати в нас дуже важлива конференція.
-Мілана ,не засмучуйся так тобі вже 13 років тимбільше це,що твоє перше вересня?-сказала Ліза
Я не стрималась і заплакала,адже все своє дитинство я провела без батьків...
-Що може бути важливіше за діти ?
-Робота .- перебила Ліза
Все я витирла зльози і вирішила ,що я сама впораюся .Я пішла прийняла ванні процедури ,намалювалася .Вділа я сьогодні
джинси ,футболку та кеди.В дворі на мене чекала машина, яка відвезе мене до школи .Коли я прийшла я сіла на лавочку і чекала поки класна не познайомить мнене з класом.Всі діти знали ,що мій батько Денес Орлов,коли я зайшла в клас діти на мене дивилися дуже косо ,а в принципі ,мені побарабану я познайомилась з дівчинкою на ім'я Каріна .Вона була добра,привітна ,симпатична .Ми з Каріною зразу найшли спільну мову:з.Коли я йшла з школи я не чайно задивилася і впала на якогось пацана,він вчиться зі мною ,його батьки теж були якісь бізнесмени ,в нього фамілія Белей .
- Ой вибач ,я нечайно!!!-зказала я йому
-Ским не буває
Я пішла до машини ,де мене чекала Ліза.Ми поїхали до дому.Подорізі нам подзвонили батьки,але я на них була обурина ,тому не відповіла.
-Як пройшов день у школі .
-Ліззз ну хоть ти відстань
-Ну ок
Ми приїхали до дому, де нас чекала Аліса .Вона нам приготувала їсти.Після обіду я пішла сидіти в телефоні.Ліза пішла гуляти зі своїм хлопцем .І тут дзвінок в двері,Аліса напевно не почула тому я пішла відкривати двері.Коли я відкрила двері там була посилка.На посилці написано. *Для Орлової Мілани* .Ну звісно я зраділа .Коли мені принесли посилку в кімнату я почала її розпаковувати,там був новий телефон iPhone 7s .Вприниципі зразу було зрозуміло відкого,від моїх батьків.Мені телефона не треба я його віддала Лізі,таяк мені мого 6s вистачало.Потім я пішла робити уроки .Кола я зробила все я пішла готуватися до сну,доречі я не вечеряю ,я слідкую за фігурую.Лізи ще не було.Я склала портфель і пішла спати.