Розділ 4

375 16 18
                                    

Сьогодні настав той день якого я чекала від п'ятниці до понеділка. У Макса день народження .Урааа!!!
Я захотіла вдягнути щось незвичай і ось зо вибрала:

Урааа!!! Я захотіла вдягнути щось незвичай і ось зо вибрала:

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я ВЛЮБИЛАСЯ! Від ранку я вся світилася. Ліза мене розкрила! Я її пояснювала , що це просто так , але все марно ! Макс дійсно дуже красивий. Hy що я лише про свої відчуття.
Аліса приготувала дуже смачний сніданок. Настрій чудовий сьогодні. Коли я приїхала до школи всі дівчата в один голос обзивали мене. Мені пофіг. Я просто тупо їм сказала "завидуйте молча" Макс сьогодні просто прєлість. До речі він зробив мені комплімент. Я сиджу з ним !! Максим цілий урок до мене розмовляв і за це я прилучила зауваження. А доречі в Макса була дівчина, я в шоці. В мене пропап настрій. Хотілося просто провалитися з крізь землю. Але це ще не все ось та ненормаль прирівнувала до Макса і поклала мені підніжку ! Я кипіла. Коли про це все дізнався Макс він просто офігел, він розтався з нею. Нарешті це сталося!!! Моя любофь вибачався перед мною. Але я робила вигляд ,що не чую його. І знаєте що!?



-Мілан,Мілан, почекай, вибач мене будь ласка
-А скажи мені Макс чому ти вибачаєшся а не Тамара !
-Вона є боягузка! Мені справді встидно за неї
-Ой ну і що мені з тобою робити?!
-А знаєш , що в мене сьогодні день народження і я хочу стобою його відсв'яткувати.
-Взагалі я сьогодні хотіла купити собі телефон.
-От і прекрасно мені якраз потрібно поміняти скло .



Коли ми прийшли до магазину Макс наполег на тому щоб я купила такій самий телефон як у нього. Якщо для нього так важливо , щоб я купила цей телефон ну тоді Ок. Доречі в нього був IPhone 7 + чорний. Мені він сподобався тому що він був матовий. Залишилося фінальні штрихи : стікло і чехол. Макс подарував чехол на ньому було написано " I love you ". Ще тоді я зрозуміла що все це не просто так! Перший мобільний номер на телефоні був Макса. Я внього була записана "любима". Між нами спалахнула іскра кохання. Коли я сиділа в ресторані до мене прийшла СМС від батька " любі дітки , як ви там не маємо часу подзвонити ми з мамою дуже втомилися і летимо відпочивати в Маямі" а знаєте мені всерівно "щасливої дороги!" я думаю що чих слів вони заслужили.
Вечір був чудовий. Ми сиділи в затишному ресторані. Грала спокійна музика. Горів камін , нам було дуже добре у двох. Я попросила офіціанта заказати торт. Я б хотіла щоб це не закінчувалося.



-Міла , а розкажи про себе. З ким ти живеш.
-Давай розкажу із самого початку. 11 травня 2004 рік , ось від тоді починається моя історія. Я народилася в Лондоні , де ми і жили. Я росла з сестрою Лізою. Батьки завжди були у відрядженнях. А знаєш , ми з сестрою мали іграшки , одяг,дім,але ми не мали одного любові від батьків. Ми були неначе багаті сироти.Тато вирішив що ми маємо переїхати на Україну і жити там під опікою   моєї няні Аліси. Мені було тоді 4. Як згадаю то аж сльози по очах ідуть. Ми росли самі. І ось з тобою сидить та сама Міла Орлова, яка згадує це як страшний сон.
-Моя ти зая. Ну добре давай забудемо про погане.Давай будемо зустрічатися !   • Я в шоці!



Якщо хочете продовження пишіть!

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Apr 04, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Мені 13 "!Where stories live. Discover now