3. Bölüm

334 30 15
                                    

Arabanın lambalarının karanlıkta kayboluşunu izledim. Bayan Debie'nin gitmesini hiç istemiyordum. Demir kapının kilidini açıp kolidara adım attım. Karşımda bulunan duvarda dört adet lamba vardı. Rüzgar yönünü değiştirmiş, beraberinde tatlı kokularını bırakmıştı: Melisa, reyhan, tarçın ve yeni biçilmiş çimen kokusu.

Oval bir şekilde uzanan merdivenlere doğru yürürken duvardaki boya tablolarına gözüm takıldı. Tablolardaki kızgın bakışlı çocuk dik dik bana bakıyor sanki bana bi şeylere dokunmamam için beni uyarıyordu. Birden kendimi kötü hissetmeye başladım ve yere oturdum.

Kendimi burada yemek yaparken hayal edemiyordum. Eğer bu evde bir geceden fazla kalırsam muhtemelen barbeküde pirzola pişirmek istiycektim ama böyle bir evde sadece soğuk çorba yapabilirdim.

Ayağa kalkıp merdivenin korkuluklarına tutunarak yukarı çıkarken merdivenler sanki yıkılmaya hazırmış gibi sallandı. Ve bana bi şeyler anlatmak istercesine gıcırdayıp duruyordu. Bi anda ''Kapa çeneni'' diye bağırdım. Kolidarda gezerken yatak takımı olan bir odaya girdim. Ayakkabılarımı çıkardım ve yatak örtüsünü kaldırıp kendimi yatağa attım. Yataktayken Tyler aklıma geldi ve onu düşünmeye başladım. Bu durumda olduğumdan dolayı canı yanıyormuydu? Acaba o kadınlar hala yanında mıydı? Ne yapıyordu diye düşüncelere dalmışken aynı anda uykuya dalmıştım.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geçen mart ayı çok sevdiğim Teresa halam ölüm döşeğindeyken, bana asla aşktan vazgeçmemem için söz vermiştim. Beni o büyütmüştü. Biricik halamın bu dünyadan benim için endişelenmeden mutlu bir şekilde ayrılmasını istiyordum. 

Tyler West'i ilk kez halamın cenazesinde görmüştüm. Daha sonra yas için toplanılan eve gelmişti. O yemek masasının etrafında dolaşırken bende onu tanımaya çalışıyordum.

Tyler kaybımdan dolayı üzgün olduğunu ve yapabileceği bir şey olursa sadece söylememi istemişti. Cenazeden sonra Tyler beni defalarca ziyarete geldi. Bir yanım ona güvenmiyor, bir yanımda yas tutuyordu. -Baştan beri beni üzeceği güvenemememden belliymiş.-

Bir öğleden sonra çakıltaşlarıyla döşeli yola bir arabanın girdiğini duydum. Göz yaşlarımı sildim. Bir süre sonra yemek için restorana gittik. ''Sen ve ben.... Birbirmize çok benziyoruz. Sen halanı kaybettin ben babamı. Biz birbirmize aidiz.'' demişti Tyler.

Tyler'in otelinin odalarından birine girdik. Şampanya açıp içerken, ''Gözlerini, saçlarını, herşeyini çok seviyorum, bayılıyorum. İsmini seviyorum, Bridget...''

Sevişmemiz güzeldi ama çok sıradandı.

Önceden sadece iki kez aşık olmuştum. Biri ilk aşkım Harry Dıego, kalbimi kırıp gitmişti. ikinci aşkım ise Robert Loutherdı. O da beni aniden bırakmıştı.

Seks hakkında bir şey bilmiyordum. '

'İyiydi diymi'' dedi Tyler.

''Ah evet'' yalan söylemiştim.

(Dini inancım, beni kanunen evli olmadığım bir adamla yaşamaktan men ediyordu ama bu Tyler'a gitmemi engelleyemedi. Tyler 4 karatlık bir yüzüğün işi hallediğini düşünmüştü. Bense İsa ile pazarlığa girişmiş ve bana biraz müsamaha göstermesini istemiştim.)

Gazetede bir ara bir ilan gördüm. Ünlü bir avukat Alman Poiter cinsi bir köpek yavrusunu satıyordu. Köpeği almak için gittiğimde avukat bembeyaz tüylü bir köpekle çıka geldi. Köpek önce kendi etrafında daireler çizerek koşturdu sonra kafasını yana eğerek bana bakmaya başladı o sıra yanıma geliyordu. Üzerime atladı ve yalamaya başladı. Bu çok tatlıydı. Böyle bir köpek nasıl satılırdı? 

Açıkçası Travenel köprüsünden geçerken çok tedirgindim. Çünkü Tyler acaba ne tepki vericekti? Ne düşünücekti? Ama onu görünce aşık olmuştu ve adını o koymuştu. Bead...

Her gece Bead yatağımıza çıkmasına yardım ediyorduk. Aramıza oturmadan önce etrafında dönüp durur sonra uyurdu. 

İşte o günler en güzel günlerdi. Şimdi hepsi geçmişte kaldı. Tyler ile sadece altı ay beraber olduk. Bu 4.320 saat ediyordu. Bir dergide ünlülerin erken biten evlilikleri hakkında bir haber okumuştum. Rudolph Volentino, düğününden altı saat sonra karısını terk etmiş. Britney Spears ilk evliliği elli beş saat sonra sonra ermişti.

Ve şimdi bende, burda bir başımaydım...

Evet yeni bölümümüz geldi. Umarım beğenirsiniz. Bol yorum bekliyorum. :D Size göre yeni bölüm gelicek :D Sizi seviyorum...

Gerçek RenklerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin