Zeynepppp!
Kizim hadi uyan artık bak okula geç kalıyorsun .Offffffff anne 2 dakika daha lütfenn !
Kizim ben beklerim ama okula geç kalirsan hiç iyi olmaz
Tamam anne uyandım. Evet ben zeynep merin benim babam çok büyük bir iş adamı annem ise doktor ben de ailenin tek çocuğuyum ve bu durum çok güzel ne yapmak istersemmmmm onu yaparım ve kimse yaptiklarimi sorgulamaz .Zeynep kızım hadi gel kahvaltı hazır seni bekliyoruz diyen anneme ne kadar ben uyuyacagim demek istesem de demedim ve merdivenlerden yavaş yavaş aşşagi indim .
Aşağı indiğimde annem baban seninle birşey koşmak istiyor dedi tamam dedim ve salona girdim babam koltukta oturmuş beni bekliyordu ben de karşısındaki koltuğa oturdum ve baba benimle konuşmak istiyormuşsun dedim ve babam evet kızım seninle bir konu hakkında konuşacağım dedi ve konuşmaya başladı kızım biliyorsun ortağım mehmet beyin senden 1 yaş büyük oğlu yağız var ya evet baba dedim onunla seni evlendiriyoruz dedi ben şok ben şok ben şok efendim!! dedim babaa ben istemiyorum dedim .
Babam ise bu defa senin isteklerin geçerli değil küçük hanım bu gece isteme var okula gitme ve hazırlan dediBen şok içinde babama bakarken annem odaya girdi ve bu gün de okula gitsin geldikten sonra hazırlanır dedi babam onayladı
Odama ciktim çok mutsuzdum ama aglamayacaktim belki çok iyi olur offf kendimi avutuyorum ben yagizi bir defa görmüştüm çok yakışıklı o da bana çok uzun bakmıştı ama yine de aramızda bir konuşma geçmemişti fakat şimdi ben ve o evleniyorduk hala inanamiyordum neyse bunları düşünmeyi birakip dolabima baktım ve bir beyaz yırtık şort çıkardım ve üzerine de bir tane bustiyer giyinndim saçlarımı da hafif dalgalandirdim ve hazirim hemen telefonumu aldım ve aşağı indim tam çıkarken kapı çaldı açtım ve karşımda bir adet yağız gördüm beni baştan aşşagi süzdu ve çok kısa değil mi ?? Dedi. Ben şok olmuş bir şekilde söylediklerini dinlerken sana ne der gibisinden bir bakış attim o da sırıttı ve ben çıktım arkadan hala bakiyordu ben arabama doğru giderken arkadan biri tuttu ve ben seni bırakmak istiyorum dedi tabi ki bu kişi yağızdi "hayır" dedim ve tam arabamın kapısını açacakken kendimi yagizin kucağında buldum bırak beni diyordum ama anlayana yağız beni takmiyordu bu arada ben ona beni indir derken arabanin içinde buldum kendimi yağız da sürücü koltuğuna geçmiş arabayı sürüyordu neden benden izin almadan beni kucağına alıyorsun dedim o da ilk önce sırıttı ve karımı kucagima almadan önce izin mi alman gerekiyor dedi ben ona sen Mal misin bakışı atarken yine sırıttı bu arada okula gelmiştik ben indim arkadan bağırarak iyi dersler karicigim dedi pislik Ya sinir bozucu adammmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORLA EVLILIKKKK
Teen Fictionzorla evlenmiş olmak aşık olmayacağız anlamına gelmez bu hikayede aşkı en guzel yaşayan kişileri anlatacagim