Harry povesteste :
Mi-am deschis ochii buimac, clar deranjat de sunetul produs de ceasul de pe birou, cu o smucitura de brat l-am doborat acesta izbindu-se de parchet. Simteam o durere de cap ce persista, semn ca noaptea trecuta ma imbatasem.
Ma ridic din pat cu scopul de a face un dus fierbinte, cand apa imi atinge pielea muschii mi se relaxeaza si durerea de cap incepe sa se retraga. Ies din dus cu un prosop infasurat in jurul corpului si imi indrept atentia spre sifonier de unde imi aleg o pereche de blugi negrii, un hanorac alb si ghetele mele negre nelipsite .Cobor la parter unde il gasesc pe Kevin care dormea pe canapea si am decis sa il ignor, ma grabesc in bucatarie si verific ceasul de pe perete care indica ora 12, un mormait zgomotos se aude semn ca nu mai eram singurul treaz din casa. Kevin se trezise si ma atintise cu privirea " Nu arati deloc bine Harry. " I-am ignorat comentariul si mi-am facut drum spre usa, doar nu era sa intarzii in prima zi de scoala.
In fata casei era parcata masina mea, un ferrari negru, invart cheia in contact si pornesc in viteza, iubesc viteza si masinile rapide, imi dau o senzatie placuta de control.La intrarea parcarii scolii era domnul Johnson care este portarul scolii, il salut iar el imi deschide poarta, intrat in teritoriul scolii am auzit vocea directoarei ce rasuna puternic, semn ca intarziasem chiar din prima zi. Am coborat din masina si m-am indreptat in directia vocii directoarei. Un bazait enervant vine din pantalonii mei, era Kevin " Da? " " Am ajuns la scoala unde esti? " " Doar ce am iesit din parcare, vino aici. ". Cum am bagat telefonul in buzunar l-am zarit pe Kevin care nu mai arata asa de rau ca acum cateva ore. " Hai sa mergem Harold. " El este singura persoana careia ii permit sa imi spuna asa pentru ca ne cunoastem inca de cand eram mici si imi este ca un frate.
Cand ma indreptam spre multimea de elevi am zarit un corp necunoscut, era inalta cu un corp frumos si parul saten lasat pe spate, era intoarsa cu spatele la mine asa ca nu am putut sa ii vad fata dar ceva ma atragea " Haide Harold. " tipa Kevin spre mine si ma scoate de transa, cand imi intorc capul in directia ei, ea disparuse si aveam sentimentul ca nu voi putea sa o mai vad din nou.
CITEȘTI
For Her - Harry Syles
ФанфикAceasta carte descrie cum Harry un baiat care nu a beneficiat de toate frumusetile vietii incearca sa isi creeze o poveste de iubire alaturi de Katherine