Nasıl ezan-ı Muhammediyenin (asm) neşriyle Demokratlar on derece kuvvet bulduğu gibi öyle de Ayasofya'yı da beş yüz sene devam eden vaziyet-i kudsiyesine çevirmektir.
Risale-i Nur - Emirdağ Lâhikası 2(163)
Hem bu kahraman milletin ebedî bir medar-ı şerefi ve Kur'an ve cihad hizmetinde dünyada pırlanta gibi pek büyük bir nişanı ve kılınçlarının pek büyük ve antika bir yadigârı olan Ayasofya Camii'ni puthaneye ve Meşihat Dairesini kızların lisesine çeviren bir adamı sevmemek bir suç olması imkânı var mı?
Risale-i Nur - Şualar(383)
İşte bu hakikate binaendir ki Ayasofya'yı puthane ve Meşihatı kızların lisesi yapan bir kumandanın keyfî kanun namındaki emirlerine fikren ve ilmen taraftar değiliz ve şahsımız itibarıyla amel etmiyoruz. Ve bu yirmi sene işkenceli esaretimde eşedd-i zulüm şahsıma edildiği halde siyasete karışmadık, idareye ilişmedik, asayişi bozmadık. Yüz binler Nur arkadaşım varken asayişe dokunacak hiçbir vukuatımız kaydedilmedi.
Risale-i Nur - Tarihçe-i Hayat(564)
Ey güzel mabed-i Ayasofya!
Açıl ki görsün ecnebiler..
Öyle bir açıl ki destan olasın..
Fatihten bize kalan en güzel armağan!
Açıl ki hakikatleri öğrenelim
Yalanlarla büyüdük hakikate erelim
Açıl ki Bediüzzamanın vasiyeti yerine gele..
Açıl .. Açıl.. İnşaAllah..💎🌟💫Değerli okurlar,
Ayasofyayla ilgili aldığımız bilgiye göre 2 Haziran 2017 de cuma namazıyla birlikte açılacakmış. O kadar mutlu oldum ki hemen sizinle paylaşmak istedim.İnşaAllah doğru bir haberdir.Dualarınızı oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyoruz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAVAM
Non-FictionRisale-i Nur külliyatından vecizeler #iman #hakikatleri #bilinmeyen #öğrenilmesi #gereken #asrın #Kur'an #tefsiri #crzylovestory12