Mergeam ușor pe drum împreună cu Andreea . Am trecut pe o aleea . Acolo era o casa . Doar una .
Si nu degeaba era doar o casa . Acolo locuia Dian , un băiat cu ochii negri pe care rar in vezi afara .
An(Andreea): Vezi asta ?
Eu: Ce sa vad ?
A aratat cu degetul spre asfalt .... Erau mici pete roșii .
S-a aplecat si le-a atins .
An: E sânge !
Eu: Nu mai mirosi asfaltul , nu are cum sa fie sânge , doar ......
An: Doar ce ?
Eu:Ridicate si fugi !!
Fugisem vreo 2 minute , si Andreea se împiedica
An: Nu mai pot , deja da sângele !
Eu: Se apropie !
An : Dute tu !
Eu : Dar....
An: DUTE !
Mai vreo 15 metri si am dat de un colt .
Eram ciufulita , ruxacul era pătat de sânge si...si totuși Andreea nu era aici !
Am văzut ca Dian nu ajunsese asa ca am sunat-o .
Eu : Lăsa telefonului așa să aud !
An: Ok . Nuuuuuuuuuuuu........
Mi-am muscat buza ca sa nu tip si eu , caci știam ca a ajuns.
M-am dus la o țâșnitoare , m-am spălat pe fata si am scos petele de sânge de pe haine si parțial de pe geanta , eram mai ok.
M-am pus pe o banca si am scos telefonul .
An: Auuuu ! Capul....
Dn(Dian) : Taci !
După sunet se pare ca a aprins lumina.
Dn: Lumina ma strâmba la fata !
Eu :La ce fata ai ...
Imediat ma auzit si s-a întrebat de unde e sunetul , a început sa ii scotocească in geanta pana a dat de telefon .
Eu deja inchisem .
An:Hoooooo! Eu am fost ... Porcule !
Dn:Bine , bine ,rasfatato !
An:Cum îți permiți ?!
Andreea i-a dat o palma lui Dian de a început sa ii curgă sânge din nas .
Din:Uite unde se ascundea mica musculoasa . Stai aici pana ma duc sa aduc un șervețel .
An:Mi-e sete !
Dn:Si ce-mi zici mie ?!
Dian a plecat la bucătărie. Andreea a luat telefonul de pe masa si m-a sunat :
Eu:Cum ești ? Ce ți-a făcut nemernicul ?
An : nimic , mai mult eu ...
Eu: Cum adică ?
An:Pai i.am dat o palma de o i-a dat sângele . ugh
Eu : Așa merita !
An :Vineee ! Inchid!
Eu :Daaar ! Deja inchesese , m.am dus acasă , si am încercat sa nu par suspecta .
Mama : Unde e Andreea ? nu sta la noi peste noapte ?
Eu:Nu ... S-a răzgândit , nu a vrut sa stea pe capul nostru ca a crezut ca ai treaba .
M(mama): Poftim?!Nuuu, lăsa ca o sun eu , ii spun sa vine !
Eu: NUUUU! Adică nu vrea sa vina doar de asta , și-a scăpat telefonul siiii..... Nu vrea ca mama ei sa o sune si sa nu poată raspunde!
M:Aha , cum vrea .Rămâne valabil săptămână viitoare , si mama se duse in bucătărie .
Urcasem repede scările lăcrimând si ma încuiasem in camera , era deja seara .
CITEȘTI
Baiatul de pe alee
Teen FictionCartea aceasta îmbina dragostea cu acțiunea . Este vorba de o mine si ceilalți prieteni care ma ajuta sa îmi recuperez ce mai buna prietena din ghiarele lui Dian , un tip dubios ce are un conac si o răpește pe Andreea , sechestrad-o .