3.Tentativa de a evada

25 2 2
                                    

Dian aprinde lumina si o trage pe Andreea din "pat" o tranteste de perete si .....
23:17
Ii da o palma , începe sa ii curgă sânge din nas Andreei . Se smuncește dar strânsoarea lui Dian e prea tare . Fara sa își dea seama lacrimile ii curg pe obrajii ei .
Își simte mâinile libere, semn ca Dian  i-a dat drumul  . Vrea sa fuga dar ceva o oprește. Nimeni nu ținea ... oarecum , o voce o interioara ii spunea sa stea , sa nu fuga , dar ghici ce ?!
Nu asculta vocea ! Fuge in cealaltă partea conacului deschide un geam si sare ... Ei bine , nu sare ca Dian o prinde exact cand își da drumul . O ridica si o împinge in camera .
Odată ajunși in camera , ea sta jos si sângele inca ii curge . Dintr-un dulap mare , Dian scoate o trusa de prim ajutor .Scoate o bucățică de vata , o înmoaie in dezinfectant si se aproprie de Andreea .
Ea se fereste , dar când vede ca pijamaua s-a pătat cu sânge , se lăsa îngrijită . Dian ii ridica fata cu mana dreapta si cu cea stânga tamponează ușor .
Liniștea era una inconfortabila , iar Andreea voia sa spună ceva , dar tocmai acruț sa fuga .
An:De ce ?
Dn: ce ?
An: De ce faci asta ? Ma ajuți , eu am vrut sa fug si tu ma îngrijești .... Spune cu lacrimi in ochi .
Dn: Pai , ce pot sa fac ...
An : Sa ma lasi sa putrezesc aici ?!
Dn: nuuuuu , su nu fac așa ! Spune oarecum jignit.
An: Dar de ce ma sechestrezi ?
Din:Totul a fost o capcana ! Faza cu petele de sânge .... Era sos de roșii , eu te urmăresc de câteva luni , dar la școală ma ingnorai si fugeai de mine , iar eu nu ți-am zis niciodată ce simt ...
An: aha ... Îmi pare rău , dar ești un copil ce sta singur intr-o ditamai casa . Nu ai părinți si ești mai mare cu 3 ani .
Dn: Sa explic faza cu casa si părinții , eu am fost înainte un model de succes din Danemarca , tara mea natala - (si e întrerupt de Andreea )
An: Aaa , de aici accentul ciudat!
Dn:Da , iar părinții mei au rămas acolo .
An: De ce nu ai rămas ai ai urmat cariera de model ?
Dn : ști ce ? E deabia 23:30 , ce zici ?! Te faci frumoasa si ieșim in oraș ?
An: Ok !
   23:49
Andreea e gata si amândoi urca in masina  neagra al lui Dian. La radio era melodia preferata a Andreea si totodată al lui Dian : Jumpshout-Dawin

Amândoi au început sa cante ca descreierații de auzea tot orașul .
Au decis sa meargă la un restaurant  de noapte , unde au servit cartofi prăjiți , o grămadă de dulciuri , cel puțin Andreea a comandat cam jumătate din meniul dulce , si au vorbit toată povestea .
Pe drum niciunuia nu le era somn , datorita prăjiturii ce se servea cu o ceasca de cafea , pe care au comandat-o amandoi .
Acasa ei s-au uitat la un un film horror iar Andreea , de la celălalt capăt al canapelei a ajuns ca la finalul filmului sa stea in brațele lui Dian si sa sărute .
Heei , unicorni meeei  ! Ce faceți ? Eu abia am terminat si sunt super incantata ! Păreri in comentarii si daca aveți idei tot acolo !  La media sunt Andreea si Dian la film
Dedicat lui
AqaTop
    Siiii
teddybear818172  
     Byeee

Baiatul de pe aleeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum