5.Lumea se destrama

17 2 0
                                    

M-am indreptat spre ei , m-am pus in fara trunchiului , dar erau prea prinși in sărutul pasional început de Dian . Mi-am dres glasul si atunci s-au despărțit din sărut si amândoi au roșit ai au lăsat capul in pământ.
Eu:Ce credeți ca faceți?
Dn:Ce-i pisi? Ti-e ciuda ? Îți pot da si tie unul. Miaaau !
Eu:Ce tâmpit ! Andreea , când decizi sa redevi cine erai înainte să-l înălbești pe nesimțitul asta , poți veni la mine , pana atunci nu !
Am simțit ca lumea se destrăma in jurul ei ! Nu doar a ei , ci si a mea , fiindcă lumile noastre sunt legate una de cealaltă . Nu putem trăi fara cealaltă ! Am simțit ca cu cat ma îndepărtam de ei lacrimile curgeau tot mai tare , ca atunci când ajung in casa , sa izbucnesc in plâns , iar ai mei sa se sperie si încearca sa ma oprească din plâns . Macar lor le pasa. Daca Andreei ii păsa ma oprea . Prietenia noastră e mai mult decât orice legătură de pe lume . E ceva special , prietenia asta e speciala , cel puțin așa credeam eu , pana ea a stricat tot ce am construit in 12 ani s-a dus .Dar nu ma voi duce eu la ea . A greșit si trebuie sa înțeleagă ! 
Andreea POV
M-a durut al dracu de tare tot ce a zis ! Nu mai puteam ! Simțeam cum totul in jurul meu dispare si rămâne doar suferință ! Nu stiu de ce a zis asta ... Dar tot ce stiu acum ca sunt si trista dar si fericita , dar totuși starea mea e mai mult trista . Prietena mea cea mai buna , m-a tăiat cu un cuțit al adevărului in spate făcând sa simt durerea tuturor minciunilor , părinții mei , decid sa îmi las viață mea perfecta , cel puțin era perfecta pana acum patru zile , si sa ma mut cu ei Franta . Dian vine spre mine , si ma ia in brate . Totuși sunt si puțin dar foarte puțin fericita ca stiu ca ma iubește si ca si eu il iubesc , ma protejează si eu nu ma dau in laturi. Am o senzație ca tot ce e mai frumos se strica , si rămân in întuneric total , totuș ceva licăre in întunericul ala total. O voce ma trezece din gândurile mele .
Dn:Acum , ce o sa daci ?
An :Nimic , dar nu stiu unde voi sta ...
Dn:La mine! Nu se pune problema !
An:Nu cred ca e o idee buna , dar am o idee !
Plec de pe banca , il pup pe Dian pe obraz si fug spre casa ! La naiba ! Eu cu Bia, ma rog Bianca , nu cred ca o sa-mi mai permită sa-i zic așa după cat am factut-o sa plângă , deci așa cum ziceam , eu cu Bianca suntem vecine si stam vizavi una de cealaltă. O aud cum plânge si simt cum îmi vine si mie sa plâng. Ma proptesc in fata uși si o sun pe mama :
Conversație telefonică
M:Buna , scumpo! Ti-ai făcut bagajul?
An: Nu mama , unu , pentru ca nu vin si doi pentru ca ai încuiat ușă si nu pot veni !
M:Am lăsat o cheie la Bianca , hai vorbim când ajung in la apartament ca să-l cumpăr , pa scumpico !
An:Nu-mi mai spune scumpico !
   Beeeep -sfârșitul conversatie
Huuuah , urăsc când îmi închide , stai am o idee , dar am nevoie de cheie .Nu pot merge la Bianca dar nu am de ales .
Bat la ușă
Bianca POV
Aud un ciocănit in ușă si e vine am vrut sa fie . E Andreea .
An:Mama a spus ca a lasat o cheie aici , mi-o poți da ?
Eu: ok. Si arunc cutiuta in care e cheie , iese si se duce la ea in casa .
Ma doare sa vad ca nu își cere scuze , dar asta vrea .
Andreea POV
Intru precipitat in casa , si o sun pe mama
Conversație telefonica
M:Buna , ce mai e acum ?
An: Pai nu pot veni in Franța !
M: Ba da. Chiar acum iti luam un bilet online !!
An:nu pot , sunt însărcinată !
M:... Poftim ?
Am închis , normal nu sunt însărcinată ,dar trebuia sa rămân aici !
Bunaaa ! Un capitol trist !
Dedicat LlamaCorn539 nu te mai țin suspans
AqaTop nici pe tine
teddybear818172 nici pe tine
:)))) byeee

Baiatul de pe aleeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum