(Sara på billedet)
jeg vågnede klokken var 10.07 og jeg havde virkelig lyst til at danse så jeg satte sangen shape of you på og begyndte at danse. det banker på min dør mens jeg står og danser, men jeg ignorere det bare fordi når jeg danser er jeg i min egen lille box hvor jeg slipper alle mine følelser ud. døren åbner og jeg danser videre, det er Søren han står bare og kigger smilene på at jeg danser. Jeg er blevet færdig med at danse og kigger hen på ham.
(samtale mellem dem)
søren "hold da op, de sagde at du var god til at danse, men så god troede jeg heller ik du var"
Sara "haha ta, men hvad så" sagde jeg smilende
Søren "jeg ville bare spørgere om du ikke ville med ned og have mad? og så tror jeg nok at jeg kender nogen som gerne vil lære at danse lige så godt som dig"
Sara "jo jeg kommer ned, du siger det bare til dem, bare sig hvis og hvornår de så kommer"
Søren "super jeg spørg dem lige nu"
(samtale slut)
jeg tager hurtigt mine nike pro trænings bukser på og en hvis nike top (billede af tøjet)
jeg løber neden under og sætter mig ved bordet, vi begynder at spise og snakke lidt, de er mega søde!Søren "jeg har for resten snakket med de der drenge om dans, det ville de rigtig gerne"
jeg havde lige taget en slurk vand. da jeg hørte ordet drenge kom jeg til at spytte vandet ud over det hele
Sara "ej undskyld det var ikke med vilje" skyndte jeg mig at sige, de sad bare og grinte af mig og så begyndte jeg ogs selv at grine. vi havde fået tørret vandet op og spiste vidre.
Sara "nå men hvornår kommer de så?"
Søren " de kommer om 1 time så du kan nå at blive færdig, men inden så har vi en overraskelse til dig"
Sara "det passer fint, men hvad er overraskelsen?" sagde jeg forvirret
Søren "kom så viser vi dig det"
vi gik væk fra boret ned i kælderen. den var ret stor, jeg fik bind for øjnene og vi gik ind af en dør. Rikke tog det af.
Rikke "hvad siger du så"
Sara " ER DET MIT HELT EGET DANSE STUDIE?" råbte jeg glad
Søren "ja dit helt eget"
Sara "tusinde tak!"
jeg gav dem begge en kæmpe krammer, og med kæmpe mener jeg virkelig kæmpe.
vi gik op igen og jeg havde det største smil på, virkelig. vi begyndte alle 3 at rydde af bordet, da vi havde gjort det gik jeg op på mit værelse og satte mit hår op i en høj stram hestehale, børstede tænder og lagde lidt mascara. der var 5 minutter til at de skulle komme.
YOU ARE READING
~True love?~ M.G
Fanfiction"Men hvorfor går det dig så meget på, hvis du alligevel ikke kan lide mig?!" Siger jeg lidt hårdt "Je... jeg kan lide dig, du er den første pige som jeg nogen sinde har fået følelser for" siger han inden han spurter hjem..... Du må læse historien fo...