( Sara på billedet)kl er 11.00 og det er Mandag morgen, nej jeg skal ikke i skole for vi fik sommerferie i fredags. jeg tog min telefon frem og sendte godmorgen til alle dem jeg havde streaks med, det vil sige 89 det er ik så mange for mig. jeg gik ind på musical.ly for at finde en sang at lave en til, jeg valgte en som hed, hvad var det nu... nåår ja den hed bae, det var nogen som hed markus og Martinius tror jeg nok det var. jeg går op fra sengen da jeg ser at klokken er blevet 12.00, jeg tog et par blå denim shorts på og en stram adidas crop top på. jeg sætter mig hen til mit makeup bord og ligger lidt mascare da jeg ikke rigtigt bruger makeup.
jeg går neden under fordi at vær dag kl.13.00 er der fællesspisning hvor vi spiser boller med en helt masse frugt og grønt til. vi sidder også at snakker.
(samtale mellem alle)
voksen "ehm.. vi voksne har lige noget at fortælle jer"
susanne "ja ehm vi er rigtig kede af at sige det her, men børnehjemmet lukker"
sara "HVAD?!"
(susanne er hende som har børnehjemmet)
susanne "ja vi er rigtig kede af at sige det men sådan er det. vi har fundet en plejefamilie til jer alle"
(mille er min bedste veninde på børnehjemmet)
Mille "så vi kommer ikke til at være sammen med vores venner længere?"
susanne "nej desvære, det er jeres sidste dag idag så i for lige afvide hvor i skal hen og bagefter det skal i op på jeres værelser og pakke ud"
susanne "oliver du skal til Aarhus, Mille du skal til Aalborg, Sisse du skal til Randers, Malthe til København"
jeg høre ikke rigtigt efter jeg sidder bar og venter på at hun siger mit navn i håb om at jeg kommer til at bo tæt på Mille
susanne "og til sidst har vi dig Sara, du skal til Trofors"
Sara "hvor ligger det?"
Susanne "vi er kede af at sige det, men vi kunne ikke finde nogen som ville have dig så vi blev nød til at sende dig til Trofors"
Sara "det var ikke det jeg spurgte om, jeg spurgte hvor det lå henne?"
Susanne "ja nu skal du høre, det ligger op i hvad var det nu, når ja Nord Norge"
Sara "skal jeg så til Norge helt alene uden nogen jeg kender, og jeg fatter jo heller ikke norsk"
Susanne "nej men vi har fundet en rigtig sød familie som gerne vil tage sig af dig og hjælpe dig, nå men nu skal i alle op og pakke for det er imorgen i alle tager afsted"
(samtale slut)
jeg går op og pakker alle mine ting ned, undtagen noget tøj til imorgen. jeg finder en lille taske frem som jeg kan ligge min computer og lader osv ned til flyet imorgen. jeg tager min iphone 7 op og sætter en sang på og danser (hun har danset hele sit live og det her er en video af dansen, men hun ser ikke sådan ud)
ESTÁS LEYENDO
~True love?~ M.G
Fanfic"Men hvorfor går det dig så meget på, hvis du alligevel ikke kan lide mig?!" Siger jeg lidt hårdt "Je... jeg kan lide dig, du er den første pige som jeg nogen sinde har fået følelser for" siger han inden han spurter hjem..... Du må læse historien fo...