10. Bölüm - Without You -

90 14 182
                                    

Medyadaki şarkı çok sevdiğim bir şarkı onunla okursanız daha iyi olur diye koydum ♡

İyi okumalar...

- Sehun onun sevgilisi değil saçmalama istersen.

+ Arkadaşlar zaten öpüşürler ya

Bi an şok geçirdim

Lay elimi kendinden uzaklaştırıp yola devam etti.

Öpüşmek mi ? Anesa ne yapıyorsun sen?

^^^^^

Ne yapıyorum ben?

Hızlı adımlarım birden yavaşladı. Aklımda olan tek şey "Ne yapacağım, diyeceğim." Olmuştu. Tamamen kaybetmiş mi sayılacaktım yoksa hiç kazanmamış mı? Birisi sadece bana bunun cevabını söylemeli...

Yere bakarak yürüdüğümden dolayı ağaca çarptım

- Asssh! Acıdı.

Kafamı kaldırdığımda kamp alanına vardığımı fark ettim. Ayşe, tam alanın ortasında endişeli şekilde bakılıyordu.

- Onu bu şekilde görmeye dayanamıyorum.

Yanına koştum ve önünde durduğum anda beni çekiştirerek gölün kenarına götürdü.

+ Anesa sen ne yaptığını sanıyorsun? Evet, şimdi bana "Ne oldu?, ne yapmışım?" Gibi şeyler diyeceksin ama ne yazıkki her şeyi biliyorum. Dökül.

Ayşe bunları söylerken sesi kısık çıkmıştı kimse duymasın diye sinirini bastırıyor, sesini alçatmaya çalışıyordu.

Kafamı yere doğru eğdim. Artık içimdeki düşünceler yüreğime vuruyordu sadece. Umut bitti, limanıdeğil gezegeni verin ateşe.

- Bunu yapabilecek kadar iğrenç birisi olabilir miyim?

Bu sorum karşısında Ayşe afallamıştı.

+ Bu ne demek?

Salak salak gülmeye başladım ama bir yandan ise gözyaşlarımı gülüşümle gizlemeye çalışıyordum.

- Bilmiyorum...

Ayşe tek kaşını kaldırarak bana baktı

+ Bunu Sehun'mu yaptı? Benim tanıdığım Marie bunu yapmaz.. yapamaz değil mi?

Ona direk "evet öyle" diyemezdim sonuçta ne kadar Sehun yapmış olsada benim de hatam vardı ve bunu çok iyi biliyordum. Ama hatamı bilmiyorum... ne yaptım ben?

+ Evet, sessizliğinden anladığım kadarıyla bunu o ergen yapmış.

- Öyle değil...

+ Evet öyle, Onu öldüreceğim!

Ayşe sinirle kamp alanının ortasına doğru yol aldı. Sehun ise tam oradaydı.

- Şans konusunda Oscar adayı olacagım.

Burada çalıların arkasından kendi kavgamı izlemek istemiyordum. Ayşe'nin peşinden koştum.
Herkes benim yüzümden kavga ediyor. Tam bir işe yaramazım.

Elimdeki EXO Anıları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin