Tak si to sjedem ještě jednou zakřičí na nás Amber naše choreografka.
I když se nám vůbec nechce vstanem a připravíme se na náš tanec.Dnes natáčíme na písničku
Heartbeat,když už jsme měli vše hotové šly jsme domů.Když jsem dorazila domů vysprchovala jsem se.
Když jsem vylezla z vany převlěkla jsem se do pyžama.
A šla jsem si lehnout.
Zapla jsem Mcbook a šla jsem na instagram.Podívala jsem se a uviděla jsem fotku na niž byli docela pěkný kluci a nad tím méno Marcus & Martinus.
Zavřu Mcbook a jdu spát .Ráno jsem se vzbudila celá rozlámaná....
Šla jsem do koupelny a podívala jsem se do zrcadla a málem jsem se zhroutila.
Velký kruhy pod očima,rozcuchaný vlasy,celá rozmazaná.......no úplná "krasavice,,.
Šla jsem se vysprchovat.
Schodila jsem ze sebe oblečení a vlezla jsem do napuštěné vany.
Na tělo jsem nanesla sprchový gel a na vlasy šampón.
Oplachla jsem se a vylezla jsem z vany.
Zabalila jsem se do ručníku a šla jsem se obléknout....
Asi 30 minut jsem tam stála před skříní a vybírala oblečení.nakonec jsem si vybrala toto:Oblékla jsem se a šla do koupelny...
Rozčesala jsem si vlasy a následně je vyfénovala a stáhla do drdolu....
Lehce jsem se namalovala .....
Maku-up a zapudrovala ....pak jsem si slabě přetřela řasy řasenkou a vyšla jsem z koupelny.
Z koupelny jsem šla rovnou do lednice,abych si dala něco k snídani,ale nic tam není.
Tak jsem se odhodlala a šla jsem do obchodu koupit si něco k snídani.
Když jsem dorazila do obchodu koupila jsem si jogurt a nějaký ovoce a šla jsem k pokladně abych zaplatila nákup.
Když jsem zaplatila nákup šla jsem domů.
Přišla jsem domů a vyložila nákup....vzala jsem si jem jogurt a ovoce.
Otevřela jsem jogurt ,umyla a nakrajela jsem ovoce a hodila ho do jogurtu.
Vzala jsem jogurt a šla jsem do obýváku a začla jíst jogurt .
Když jsem jogurt dojedla šla jsem si do svého pokoje zabalit věci na dnešní tancování .
Do tašky jsem hodila černé legíny,černý crop top a černé boty nike.
Vlasy jsem si svázala do drdolu a vydala se na tancování.
Když jsem dorazila tam dorazila hned mě Terka objala
"Ahoj,,
"Ahoj,, odpověděla jsem.
Začli jsem se rozcvičovat ale ani ne po pěti minutách na nás zakřičela Amber
"Klid prosím potřebuju se vás na něco zeptat,,.
Ztichli jsme a Amber spustila: takže za 7 dní má tady koncert Marcus & Martinus a hledají tanečnice.
A tak se vás chci zeptat jestli by jste nešli vy jako tanečnice .
Všichni zapyšteli jen já ne......nemám je moc v oblibě .
Holky hned zařvaly že jo,hlavně Terka ta je do nich blázen už skoro 4 roky. A tak mi nezbývalo nic jinyho než souhlasit a nimi.
Amber tam hned volala a my pokračovali v tancovaní.....teda spíá jen já....holky se z toho museli pořád ještě vzpamatovat.Ahoj tak první kapitola je hotová 💞snad si ho někdo přečte protože tohle je má Třetí knížka a přiznám se tamty nikdo moc nečetl a ani neokomentoval a to mě mrzelo ze všeho nejvíc
A tak vás prosím aby ten kdo si to tento příběh přečte aby dal vote nebo to okomentovat a napsal svůj názor.
Děkuji 👑😎💜💞Lucyyy
ČTEŠ
Marcus & Martinus 💞😎💜
RandomIsabella Webster je tanečnice ....ma nejlepší kamarádku Terezu Kotkovou. Jednou se jich Amber jejich choreografka zepta jestli by nechteli jit jako tanecnice na koncert Marcuse & Martinuse.... Bella je nema rada ale všichni holky souhlasily a tak Be...