Kapitola 2.

221 8 5
                                    

Ráno když jsem se vzbudila jsem vstala a šla se převléknout...
Šla jsem ke skříni a vybírala jsem co si dnes vezmu na sebe.
Po půl hodině jsem si vybrala kratasy a bílé tílko a okolo pasu jsem si dala kostkovanou košily.
Když jsem se oblékla šla jsem do koupelny abych se namalovala.
Rozčesala jsem si vlasy a nechala je rozpuštěné a namalovala jsem se.
Když jsem byla hotová šla jsem dolů abych se nasnídala ale naprosto jsem ztuhla....
Máma tam ležela na zemi celá od krve bez vědomí.
Rychle jsem zavolala záchranku.
Za ani ne 10 min přijeli a mamu si odvezli.jela jsem s nima.

O 20 minut později.
Mámu přivezli do nemocnice a hned jí odvezli na vyšetření.
Seděla jsem v čekárně a  čekala až přijde doktor a řekne mi co je s mámou.
Najednou přišel ..."slečna Webstrová?"
"Ano"
"Slečno Webstrová musím vám něco říct" vaše matka právě zemřela někdo jí silně pobodal nožem a nepřežila to.
Po tvářím se mi skutáleli slzy a najednou jsem se celá rozbrečela..." a co teď bude semnou ? "Zeptala jsem se.
Našli jsme vám náhradní rodinu
"Jděte si prosím domu sbalit si svoje věci".zítra odlétáte do Trofors za svými adoptyvními rodiči...
Šla jsem domů sbalila jsem si věci a přemýšlela jaký to asi bude mít novou rodinu.
Nakonec jsem toho nechala a šla jsem spát abych mněla dost energie na zítřek.

Ahoj omlouvám se za krátkou část ale přemýšlím že asi nebudu dál psát,protože to nikdo nečte ale uvidim .

Marcus & Martinus 💞😎💜Kde žijí příběhy. Začni objevovat