Düzenlenen bölüm ✔
Elinde ki dosyalara bakan Simge'ye çaresizce baktım. Sabahtan beri ilgilendiği kaçıncı hasta olduğunu resmen sayamadım. Ben bile yorulmuştum.
"Canım ne zaman hastan bitecek."
"Biraz bekleteceğim canım biliyorsun Ersin hastalığını yeniyor ve benim daha çok ilgilenmem gerek."
"Tamam."
Ersin iki yıldır lösemi hastalığı ile savaşan bir çocuktu.
Ben ana okulu öğretmeni olduğumdan da belli olduğu suretle çocukları çok severim.Bu yüzden Ersin ile zaman geçirmeyi cidden seviyorum.
Ersin iki yıl önce çok hasta olduğu ve saçlarının sık sık döküldüğü şikayetiyle hastaneye getirildi.
Simge de kontrol ve testler sonucu lösemi olduğunu öğrendi ve tedavi sürecinin başından itibaren Ersin'in tedavi masraflarını karşılıyor.
Ersin'in anne ve babası yok aslında bakarsanız o durumlar bayağı bir karışık.Ersin şu an 8 yaşında ve iki yıldır Simge ile yaşıyor.
Simge ile Ersin'in arasındaki bağı bir türlü çözemedik de diye bilirim.Hastaneye halası bizzat getirdi lakin tedavi edicek maddi güçleri olmadığını söyleyince Simge üstlendi ve tedavinin en iyi şekilde geçmesi için kendi evinde kalmasını istedi halası mahçup bir şekilde kabul etsede elinden geldiğince Ersin'e destek oluyor.
Ersin'in annesi de babası da yaşıyor ancak babası boyundan altı felç durumda.
Annesi ise terk etmiş.Seyahat için çıktıkları yolda kaza geçiriyorlar ve durum bundan ibaret.
Ersin ise içine kapanık bir çocuk olmasına rağmen Simge yanında olunca neşeli ve konuşkan biri.
Saçları açık kestane ve sarı arası imiş tabi eski fotoğrafları ile bunu söylüyorum şu an saçları yok.
Gözleri ise deniz mavisi. Çocuk olmasına rağmen sizinle bir otuz yaşında ki bir kişiyle yaptığınız bir sohbetten daha olgun bir sohbet yapabilir.Bugün günlerden cumartesi olduğu için görevim yok bizde akşam beraber kızlarla dışarı çıkmayı planlıyoruz.
Arabayı Ece kullanacağı yüzünden hepimiz de bir gitmesek mi? Muhabbeti dönüyor.
Nedeni ise Ece'nin çok deli araba kullanması onun kullanma sebebi ise onun dışında araba kullanmayı bilen Azra var lakin geçen hafta bacağını kırdı durum bundan ibaret olunca araba Ece'ye kaldı.
Telefonum tiz ama benim çok beğendiğim zil sesi kulaklarımı doldurduğunda elimi çantama attım.
"Efendim Ece."
"Ee hadi,çıkalım artık!"
"Biraz bekleyeceğiz Simge'nin işleri daha bitmedi."
"Off şaşırmadım zaten neyse ben takılıyorum sonra konuşuruz."
Telefonu suratıma kapatan Ece şaşırtmadı çünkü işine gelmeyince veyahut konu hoşuna gitmeyince böyle yapar.
Simge çocukluktan beri arkadaşım. Annesi Makbule hanım ile yaşıyor babası ise yurt dışında şirket işletiyor Simge burda kalmayı yani Denizli'de kalmayı tercih edince annesi de burda kalmak istemiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEKLER DE AĞLAR
Teen Fiction21. Yüzyılda yaşıyoruz lakin babanızı, bir erkek arkadaşınızı, amcanızı yahut sokakta ki kaç erkeği ağlarken gördünüz? Çok az gördünüz öyle değil mi? Wattpad da bile böyle bu. Erkekler sert olur , ağlamaz. Halbuki onlarda insan ve duyguları var. H...