Właśnie wychodziłam na trening. Wzięłam że sobą moja torbę słuchawki i telefon. Włączyłam maja ulubioną playliste która składała się z Green Day'a, Blink-182 i My chemical romance. To są moje ulubione zespoły. Dotarłem już na miejsce przebrałam się i poszłam rozgrzać. Lecz dzisiaj jestem tak zakręcona i zapomniałam rozgrzać jednej części ciała. Zaczęliśmy robić na początek kilka najprostszych kata (jak ktoś nie wie to są to przejścia w takim jakby kwadracie sry nwm jak wytłumaczyć). Później robiliśmy kumite (walka). Po wróciliśmy do kata i tu pod konie treningu wyszło to że nie rozgrzałam kolan i przy pozostanie z przejśc w kata poczułam ogromny ból kolana, później tylko ciemność.
--------------
Obudziłam się w szpitalu był przy mnie tylko mój tata. No tak ciągle zapracowani.
-O! Wreszcie się obudziłaś. Zaraz przyjdzie lekarz i ci wszystko wyjaśni.
W tym momencie lekarz wszedł do sali.
-Witaj. Dowiedziałem się że trenujesz karate lecz niestety ta kontuzja nie pozwoli Ci tego kontynuować. Zrobiliśmy wszystko co w naszej mocy. Jeszcze dzisiaj wyjdziesz że szpitala tylko nie możesz się przemęczać. I musisz chodzić o kulach.
Po tych słowach lekarz wyszedł a ja nie miałam zamiaru siedzieć w tym okropny miejscu. Chciało mi się płakać przez jedną kontuzje mam starcie cała kariere. Jak najszybciej poszłam po wypis do recepcji spakowałam torbę i wyszłam ze szpitala. Po powrocie do domu niemiła co robić więc postanowiłam założyć Twittera. Gdyby nie kontuzja poszłabym ćwiczyć. Postanowiłam dodać jakiegoś posta jestem pewna że i tak nikt go nie przeczyta więc raz się żyje.---------------
Następny rozdział :
07.04.2017r.Przepraszam że taki krótki
CZYTASZ
Twitter love
Novela JuvenilDziewczynie imieniem Amy przez jedną kontuzje kończy się kariera w karate nie wystąpi na mistrzostwach. Postanawia napisać o tym na Twitterze i jest przekonana że nikt.nie przeczyta jej wpisu. Lecz jednak się myliła. Czy pozna tą osobę? Czy to będzi...