Shino:Echipa 2:1nojin Yamanaka, Shikadai Nara si Chou-Chou.
Boruto(B):Mitsuki,ar fii grozav sa fim in aceeaşi echipa,zise fericit.
M(Mitsuki):Da,spuse la fel de fericit.
Sarada(Sr):Puteţi face liniste, spuse serioasa,vreau sa aud in ce echipa voi.
B:De ce eşti aşa supărata,ştii ca vom toti in aceeaşi echipa.
Sr:As prefera sa nu fiu.
B:Ştii că tată a făcut echipele,nu?
Sr:Da,si pe asta te bazezi?
B:Da.
Shino:Linişte,strigă el,si ultima,echipa 7:Boruto Uzumaki, Sarada Uchiha si Mitsuki Hebi.
B:Știam eu.
M:Ai avut dreptate.
Sr:Pe bune?
B:Ce,Sarada,întreba el fericit, nu te bucuri ca suntem in aceeaşi echipa ca părinţii noştri?
Sr:Nu.
M:Oricum vom fii o echipa grozava.
Sr:Sa speram ca nu ma vei trage in jos,Boruto.
B:Ce sa fac Uchiha,striga el auzindu-se in toată clasa,vezi sa nu fle invers.
Sr:Cum?striga ea încercând să-l lovească pe Boruto.
Shino:Uzumaki,Uchjha, terminati, spuse lovind in catedra,sa nu se repetati istoria taţilor voştri.
B&Sr:Da sensei.
Shino:Daca se mai repeta va
anunţ mamele.B&Sr:C...cu...cum?
B:Daca afla mama îmi va tine o predica despre cum se descurca si se antrena tata si mai rău...nu voi ma manca ramen. nuuuuu. .....
Sr:Daca afla mama ma va pedepsi,îmi va interzice antrenamentele si....si va trebui sa mănânc salata de roşi, nuuuu....
Shino:N-am făcut înţeles?!
Sr&B:Da...domnule.
Shino:Acum stati in clasa si aşteptaţi sa vina noi voştri sensei la voi.
Toţi:Da.
Timpul trecea si la fiecare echipa venea sensei-ul,numai la noua echipa 7 nu venea.
B:Mitsuki,vrei sa facem o farsa noului sensei?
M:Normal,ce?
B:Mi-a spus mama ca atunci când tata a aşteptat in clasa cu echipa lui ca noi,a pus un burete plin cu praf de creta deasupra uşii si când a intrat Kakashi pe uşă a...
Sr:Stiu ce s-a întâmplat, mi-a spus mama.
B:Deci te bagi?
Sr:Nu.
M:De ce Sarada-chan?
Sr:Nu vreau sa am probleme.
B:Eşti la fel ca tatăl tau.
Sr:Si ce,se ridica si il ia pe
Boruto de guler,ai vreo problema?M:Lăsa-ţi cearta,suntem coechipieri acum.
Sr:Ai dreptate Mitsuki,macar unul dintre voi este cu capul pe umeri.
B:Bine sa lăsam cearta.
Sr:Cum spui tu.
M:Sarada-chan,este adevărat ca ți-ai trezit sharungan-ul?
Sr:Da,de ce?
M:Tatăl meu spune ca Sasuke nu l-a trezit mai târziu decât tine.
CITEȘTI
Adevarata putere este iubirea
RandomEste o poveste de pe vechiul meu cont si pe care l-am uitat.Sper sa va placa. Coperta realizata de @Bibi20hzy.