Provocarea

323 12 1
                                    

Sarada  ajunsa acasă a început sa tipe de bucurie.

Sr: Maaaa,am ajuns,striga ea imediat când intră în casa.

Sa(Sakura): Bine ai venit Sarada, zice cu zâmbetul pe buze,cum a fost examenul?

Sr:Bine,am trecut,zice ea in timp ce sare in braţele Sakurei.

Sa:Felicitări,o mângâie încet pe cap si îi da un sărut in creştetul capului,asta-i fiica mea.

Sr:Ma,spune cu o voce trista,pa va afla ca am trecut examenul,nu?

S(Sasuke): Da,pa a aflat,spune stand in pragul uşii cu zâmbetul pe faţa.

Sr:Paaaa!!!se duce si il ia in braţe,ce dor mi-a fost de tine,spune cu ochii in lacrimi.

S:Si mie,am venit numai azi si trebuie sa plec mâine,mai am putin si duc misiunea la sfârşit apoi...ma voi intoarce si voi sta cu tine si cu mama ta!!

Sa:Am uitat sa spun asta?

Sr:Da.

Sa:Tatăl tau m-a rugat sa nu îţi spun,sa fie o surpriza.

Sr:Sunteţi cei mai buni parinti din lume.

Sa:Bine,atunci povesteste-i tatălui tau cum a fost la examen si ce ai făcut pana pregătesc eu cina.

Sr:Da,aceasta se pune pe canapea cu Sasuke si incepe sa povestească.

S:Cu cine eşti in echipa?întreabă el zâmbind.

Sr:Păi... cu Mitsuki Hebi si Uzumaki Boruto.

S:Hebi,spune zâmbind,si U..zu..ma..ki?când aude de Uzumaki se blochează.

Sr:Da,de ce?

S:Cine a făcut echipele??? întreabă el încercând sa rămână calm.

Sr:Hokage,de ce?

S:NARUTOOOOO…..!!!!

Sa:Sasuke-kun,cahneaza-te.

S:Cum sa ma calmez când stiu ca Naruto a pus-o pe Sarada in echipa cu fiul lui,spuse supărat, daca o va trage in jos aşa cum o făcea si Naruto noua,hm?

Sr:Pa,calmeaza-te,am luat eu iniţiativa si nu l-am făcut sa nu ne traga in jos.

S&Sa:Ce?

Sr:Am strigat la el si l-am ameninţat.

S:Sakura, asta seamănă cu ce făceai tu,spune vesel.

Sa:Lasă,mai bine sa il bata si sa se ia de el decât invers.

S:Ai dreptate.

Sa:Stiu.

S:Si cine este sensei-ul vostru?

Sr:Konohamaru.

S:Cel ce se ţinea după Naruto când eram mici?

Sa:Da,de ce?

SzEste de rău,el ii va pune pe copii sa caute cai verzi pe pereţi,este mai rău ca Naruto.

Sr:Nu este adevărat, ne invata lucrul in echipa.

Sa:Calmeaza-te!!

S:Bine,ma calmez….deci ce s-a întâmplat?

Sr:Am fost ultima echipa si am aşteptat in clasa,Boruto i-a făcut o farsa si eu i-am spus sa nu ma bage si pe mine in asta.

S:La fel ca mine.

SazExact ca tine.

Sr:Si la examen am folosit sharingan-ul si forţă bruta.Toţi au fost uimiţi mai ales Boruto care credea ca nu il pot folosi,dar l-am lăsat fara cuvinte.

Adevarata putere este iubireaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum