Harry era tipologia de om de care nu te puteai ascunde.Chiar dacă nu te cunoştea,trecând pe lângă tine pe stradă,putea să te salute mereu cu zâmbetul acela plin de gropiţe.
April era genul de fată care avea hobby-uri ciudate ca tăiatul venelor în serile de duminică de primăvară,sau privitul filmelor înconjurată de animale de pluş.Iar aceştia se cunosc datorită unui panou publicitar care era reclama unei florării.Ea lucra la florărie,el voia doar un buchet de zambile pentru sora lui Gemma.Dar dacă Harry ar afla despre lucrurile pe care le face ea în timpul liber?Şi dacă ar ştii că florile şi muzica sunt singurul motiv pentru care mai este încă în picioare?
April mai lucrează şi ca reparator de calculatoare şi se reîntâlneşte cu cârlionţat după ce laptop-ul acestuia se strică.Harry crede că soarta le-a scris să se întâlneacă în cele mai ciudate împrejurări,aşa că a început să caute mai multe detalii despre ea,să o caute pe ea.Obiceiurile ei proaste ca tăiatul îl bulversează complet pe Harry,vrând să o ajute,dar o găseşte numai în vise.Ea are parte de aceleaşi vise.Se întâlnesc a treia oară pe site-ul omegle,unde ajung să vorbească ,,faţă în faţă''.Ea îi arată semnele de pe mâini,el gropiţele.Aşa ajung să poarte un sentiment ciudat,nu dragoste şi toate siropoşeniile,ci simţământul că trebuie să se înveţe ceva unul pe altul,aşa că Harry o învaţă să zâmbească,iar April îl învaţă să vadă lumea şi din perspective mai negre.