hafta sonu olduğu için ve de ilk bölümü kısa yazdığım için bu gün ikinci bölümü yazıcam.yorumlarınızı bekliyorum.umarım hikayemi beğenmişsinizdir.iyi okumalar
kerem arabayı sahil kenarına çekti.arabadan indik.ben sahil kenarında taşa oturdum. kerem ise denizin önüne gidip durdu.
begüm : ne söyliyceksin
kerem : şimdi benim sözümü kesmeden dinliyceksin
begüm kafasını tamam şeklinde sallar
begümün düşüncesi
------------------keremin suratı asıktı kesin kötü bir şey var.yüzüme bakamıyor arkası dönük bir şekilde konuşuyor.
kerem : beni sevdiğini biliyorum.ne kadar gizlemeye çalışsanda ben seni adım gibi biliyorum. artık hiç inkar etme beni sevdiğini anladım.
begüm : ben şey---
kerem : sözüm daha bitmedi.begüm ben gidiyorum.
begümünde kereminde gözünden bir damla yaş akar.
begüm : nereye neden ben mi bir şey yaptım
kerem : sen bir şey yapmadın.gitmem gerek işte nolur zorlaştırma begüm lütfen
begüm : beni bırakma beni yaşatan sensin ben sensiz yapamam kerem nolur ben sana aşığım bana bunu yapma ben kimseyle olmadım çünkü aklımda sen vardın. sen bunu bilmiyordun.seni suçlayamam başka kızlarla oldun diye.sana benim ol demiyorum sadece yanımda olduğunu hissediyim (begüm iyice ağlar keremde dayanamaz ağlar)
kerem : beni affet üzgünüm çok üzgünüm
kerem begümün yüzüne bir kere bakar ve tekrar arkasını dönüp gider. begüm oturduğu taştan kalkar.keremin arkasından bakar.hayla gözünden yaşlar akıyordur hemde hiç durmadan.
begüm : keremm!!!!!
diye bağırır kerem arkasını döner begüme el sallar ve arabaya biner.begüm koşar ona yetişmek için ama boş kerem son sürat gidiyordur.
begümün ağzından
----------------
hayat ellerimin arasından kayıp gitti.ellerim sanki tutmuyor gibiydi keşke ellerim tutsaydı sım sıkı sarsaydım onu kayıp gidemeseydi.ama hir şey oldu ellerim tutmadı.nefesim gitti ben nasıl yaşıycam.nasıl ayakta durucam.
keremin ağzından
----------------
onu orda o halde bırakmak çok zordu ama beni unutması lazım. o kadar kızla birlikte olduktan sonra onu sevemezdim.üzerdim onu
begüm tekrar aynı taşın üstünde oturur.kerem son kez döner ve begüme bakar.gözleri kan çanağı içindeydi.onu üzmek hiç istemesede ileride çok üzülmesinden korkuyordu.kerem begümü izlerken begüm onu görmez. sadece denize bakar.
begüm : kerem niye gidiyosun ben seni seviyorum
diye bağırır.
kerem dayanamaz ve.......
kerem geri mi dönücek acaba o da mı begüme aşık hepsi bir daha ki bölümde yorumlarınızı bekliyorum umarım hikayemi beğeniyorsunuzdur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sana aşığım...
Romanceacaba dosttan aşk olucak mı yoksa hayallerim boş mu olucaktı o da beni seviyor mu? ya arkadaşlarım onların aşkları doğru olcak mı? arkadaşlarımla aram nasıl olcak?nolur bende mutlu olabiliyim artık nolur....