Era in anul 1999 cand , o fata pe nume Sara avea mari probleme cu mintea , nu se pute controla . Într.o zi obisnuita ea statea in pat si se uita cum un om nebun omorase un copil de 2 ani , s.a gandit ca este amuzant.
Seara , Sara a luat.o razna ... a fugit din casa cu un cutit si a omorat 3 persoane chinuindule taindule licioarele si apoi bagand cutitul fix prin inima i.a placut mult sa omoare oamenii încat sa gandit sa omoare pe cineva mai apropiat/ă asa ca sa gandit sa omoare prietena ei cea mai buna , Simona , i.a spus mamei sale ca vrea sa se duca la cea mai buna prietena a ei ... adica Simona , mama ei i.a dat voie spunand sa nu stea mult.... ea a spus da . S.a dus pe furis in bucatarie si a luat cel mai mare cutit pe care il avea mama ei ... adica cu cel care taia carnea groasa . Sa dus la Simona ... mai întai s.au jucat cu PAPUSILE , ca sa dea impresie buna apoi a sunat.o pe mama ei sa intrebe daca poate sa doarma la ea ... da , normal ca trebuia sa ii dea voie ... pentru ca era asa de CUMINTE ( cute) . Cand a adormit Simona peste 5 minute a trezit.o spunand sa se trezeasca ca a auzit un zgomot s.a sculat din pat si Sara a ramas in spatele ei luand cutitul din geanta si urmando in spate .... i.a pus cutitul la cat si trase de mana ca sa ii taie capul ... a sarit pe geam cu mainile pline de sange fugind acasa .(In urmatorul capitol nu o sa pot scrie mult !)
Cand era pe cale sa ajunga in casa ceva sau cineva , nu mi.am dat seama ce sau cine era , pana cand...... am intors capul ... ghici ...........
.......... Era MMM ..... MMA...MMMMA....MMA..MAMA!!
Si imi spunea ....- Dece ??? Puteam sa.ti ofer multe... un cadou frumos un telefon si..... o viata , Dar nu .... tu ai vrut sa.mi faci viata un calvar dupa ce ca am trecut greu dupa moartea tatalui tau ,
Te iubesc mult fiica mea .... sar sa nu ma mai sperii asa credeam ca esti matusa Etna.
- MAMA!! IMI PARE RAU DAR.... ESTE TARZIU SA ITI SPUN CA ......... TEEEE IUBEEESCCCC!
- Nu nu este prea tarziu ... Eu ma duc in casa mai srai umpic afara ca aseara te vaitai xa te doare capu si peste cinci min vii in casa !
- ok
- te astept !!!
- Fiu .... bine ca nu a observat ca am sange pe maini ... eh era prea disperata ca sa ma mai observe si pe mine .Peste cinci minute m.am dus in casa
CITEȘTI
Horror Book
HorreurIn aceasta carte veti afla mai mult sau mai putin ce inseamna frica... :-D