LATAH ?!

62 5 0
                                    

Semua ahli BTS sedang berada di dalam kelas kecuali Suga..

V:korang ada gula² tk? Aq mengidam dohh

All kecuali V&Suga: -_-

R.mon:wei,korang ada nampak si gula tu tk?

Kookie:dok sebut pasal gula ni..hyung semua perasan tk yg suga hyung sekarang ni lain?

Jimin:haah lah..betul dia lain sangat..asal nampak kita je dia lari jauh..malah semua orang dia nak lari..

Jin:betul tu..jalan pon asyik tengok kiri kanan depan belakang je,macam takut sesuatu

Jhope:patutlah tadi aku panggil dia,dia lari..dh la lari laju gila kalah azizul hasni dohh..

V:nak kata pabo satgy marah..tapi memang pabo pon..azizul hasni tu pelumba basikal togee tak ada kena mengena dengan lari pon..

Jhope:Oo..tapi wait!! Kau cakap aku apa tadi? Pabo? Yahh..aku ni hyung kau lah hormatlah sikit..

V:ada eden kesah..

Kookie:dah la tu..hyung² ni cam bebudak lah..

R.mon:jap weii..sebut pasal suga ni kan..dia tak tido langsung dalam kelas sekarang ni..

Jin:kan sekarang ni dia paling lambat tido dan paling cepat bangun tido..lebih cepat dari aku kot tercalar maruah aku cam ni..

All: what the.. -_-

Jimin:korang semua tau tak..aku ada dapat surat amaran dari suga hyung..seram bila aku baca..

Jhope:ye ke? Mana surat tu?

Jimin:ni *tunjuk surat*

R.mon:bak aku baca..

Akubagiamaranaksfdkcfuersmhangandmsmcfc..

Jin:woii..aku tau lah kau tu rapper tapi tk payah pa baca pon nak laju jugak..sepatah pon aku tk faham..

Jimin:sini chimchim baca..

Woiiiiiiiiii...akuuu nak bagiiiii amarannnnnnnnnnnnnnn... jaaaangannnn

V:*ketuk kepala jimin* woii..aku tau la highnote kau tu tinggi gila tapi tk payah nak over sangat..

Kookie:entah..sini biar kookie yang baca..

Jhope:kau baca elok²..

Kookie:ye lah..

KEPADA JIMIN,
WOII AKU NAK BAGI AMARAN DEKAT KAU NI..KAU JANGAN SESEKALI CUBA NAK PANGGIL AKU DARI BELAKANG KE SENTUH AKU DARI BELAKANG KE APA² JE LA YANG BOLEH BUAT AKU TERKEJUT..KALAU KAU BUAT JUGAK..BAIK KAU TEMPAH SIAP² BATU NISAN..AKU SERIUS NI..
AMARAN MAUT DARI KING SWAG ×_×

V:wuisshh..seram gila amaran dia..tapikan sama la dengan aku..aku pon dapat jugak..

Kookie:kookie pon sama..sebiji ayat ni..

Jin:nampaknya kita semua dapat surat amaran ni..cuma surat aku lain sikit ayat dia dari korang..

R.mon:apa yang lain hyung..

Jin:ayat dia tu seram gila...takut aku

Maknaeline:apa dia??

Jin:dia tulis kat aku perkataan 'hyung'

All: -_- what..

Jin:hehe ^_^

Jhope:apa kata kita siasat..

All:jomm!!!

*semua pon mula mencari kelibat suga*

V:tu dia dekat taman..
Jimin:cantekk..jom mulakan
Kookie:kita nak siasat cam mana??
Jhope:hmm..*nampak chanyeol lalu* aku tau..wei yoda!!
Chanyeol:apa kuda??

Jhope:tolong aku jap..kau pergi senyap² kat suga pastu kau gempar dia dari belakang biar dia terkejut.

Chanyeol:kenapa??

R.mon:kau buat je lah..nnti kami bagi upah..masakan jin

Chanyeol:ok cun..aku pergi..tapi cam mana kau tau aku craving masakan jin?

Jin:apahal aku yg kena? Haishh..

*chanyeol pon pergi ke arah suga*

Jimin:kenapa kau suruh chanyeol buat cam tu??

Kookie:hyung ni lembaplah

Jimin:kau kata apa??

V:haha..lembap..kau memang lembap pon..

Jin:macam² korang ni..

Jhope:kan dia kata jangan bagi dia terkejut..so mesti ada sesuatu kalau dia terkejut..jadi kita kenalah bagi dia terkejut baru kita tau rahsia dia..

R.mon:tk sangka aku kau ni pandai jugak..

V:dah² tu..fokus chanyeol nak sampai dah tu..

*chanyeol pon pergi ke belakang suga*

Tiba-tiba...

Chanyeol:wei..suga

Suga:woii opocot hang cendol cendol yoda kau..

Bts:what??! Latah???!!!!

Ahli BTS kecuali Suga disahkan pengsan 5 hari..termasuk chanyeol..
--------------------------------------------

#HappyReading

RAGAM BTS DI SEKOLAHWhere stories live. Discover now