1.Hoia bciu

447 10 15
                                    


Eram alaturi de prietena mea Erika si ne uitam la Zappy Teve cand a postat un nou episod numit SA AI O MOARTE NORMALA SAU SA MORI  IN TIMP CE TE CACI alaturi de un tip simpatic numit THEREALRED.Ah ce sexy era cand dadea roast-uri.Am intrat la el pe canal si am vazut ca a fost in padurea Hoia Baciu,asa ca am decis sa mergem shi noi.

-Erika,hai sa mergem sa vanam carambite in Hoia Baciu!!

-Okey,hai!!

Dupa o lunga calatorie cu trenu am ajuns langa padurea Hoia Bciu.La începutul padurii nu am gasit carambite asa ca am decis sa intram mai adanc in padure.Cu cat intram mai mult se auzeau sunete,iar Erikai ii e fraca .

-Vasylika mie imi e cam frica!

-Hai fa ca nu te mananca Red!

-Phu as vrea sa ma manance Red.

Deodata de nicaieri vine zburând un carambit spre noi,Erika cuprinsa de frica fuge mancand pamantu la propriu.Cand ma ridic sa merg sa iau carambitul cineva vine si ma atinge pe umar.Atunci mam intors si mi sau immuiat picioarele era chiar THEREALRED.

-Ce faci cu carambitu meu?

-E e e e ee e e e... eu vanam ca ca ca ....carambite.

-No da ce cringi esti!

Atunci am lasat capul in jos trista si timida.Nu imi vine sa cred ca mia zis asa ceva...

-Da esti draguta si iti plac carambitele,cum te cheama?

-Va va va...Vasylika .

-Ce nume dragut!Nu iti este frica sa vi singura in Hoia Baciu?

-Nu am venit singura am veinit cu prietena mea Erika ,dar ei ia fost prea frica si a fugit,dar eu nu fac orice pentru carambite.

-Super cum te cheama pe Facebook?Poate mai vorbim in seara asta.

-Vasylika Pitika Tha.

-Okey iti dau add mai tarziu.Hai sa mergem sa vanam carambite ampreuna.

Dupa ce am vanat 2 ore carambite si am prins destul de multe a trebuit sa ne despartim.Am ajuns acasa si am intrat repede pe Facebook ....Fix atunci cand miam pierdut speranta de a primi o cerere de la el sunetul de notificare se auzi de pe iphone-ul meu .Când am verificat am vazut ca era cererea de prietenie de la Red.

-OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG Red mia trimis o cerere de prietenie!!!!

Dupa ce am tipat in jur de 2 ore am decis sa merg sa imi fac un dus relaxant de 1 ora.Dupa ce imi fac dus decid sa merg sa imi aleg o pereche de pijamale.Dupa ce ma imbrac merg sa mananc clatitele lasate de mama ,iar apoi ma duc in camera mea sa stau pe telefon.Vad ca Red nu are somn si ca mio dat mesaj pe Facebook.

-Ce faci fata cu carambite?

-Bine tu ce faci baiatu cu carambite?

-Bine vreau o poza cu tine.

-Tu primu..

-Okey dar ai grija sa nu ai ceva ascutit pe langa tine ca nu vreau sa iti tai venele din cauza mea.

-Okey :))

THEREALRED send a photo

THEREALRED send a photo

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Carambituuuu :))

-Acum tu..

Vasylika send a photo

-Coae esti asa frumoasa!!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Coae esti asa frumoasa!!

-Mersi !!

-Si ai iubit...?

-Nu.. :((

-Pai nu vrei sa fi cu mine?

-Ba da..!

Omg omg omg omg omg el chiar a spus asa ceva,nu pot sa cred.Am inceput sa sar din nou in pat ca o nebuna.Sunt asa fericita.......

MA SCUZATI CA E ASA SCURT,DAR E PRIMA MEA CARTE CE PARERE AVETI?

Iubire RoșieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum