Este 10:30 si tocmai ce mam trezit si am decis sa merg sa imi fac rutina de dimineata.Dupa ce am facut dus mam imbracat asa:
Azi trebuia sa ma întâlnesc cu Red pentru ca aseara ma invitat la o intalnire.Am inceput sa ma machiez miam dat cu putin rimel ,ruj rosu si eyliner.Dupa ce am terminat de machiat ma sunat Erika si am inceput sa ii povestesc de întâlnirea mea cu Red din Hoia Baciu si despre faptul ca iesim azi la suc si am intrebato daca vrea sa vina si ea cu noi.
-OMG DA DA DA DA NORMAL CA VREAU SA VIN!POATE VINE SI ZAPPY TEVE..
-Da poate mergeti si voi sa vanati pateuri in Hoia Bciu..:))
Atunci iam inchis repede telefonul pentru ca sigur ar fi zis ea ceva.Stiu ca ea il place pe Zappy poate la fel de mult cum il plac eu pe Red.In continuare am decis sa imi indrept parul.Dupa asta ,miam luat geaca de piele si aratam perfetct si sper ca si lui Red ii va placea.
La 16:30 a venit Erika sa ma ia era asa frumoasa incat iam facut o poza.Asta ii poza:
Am ajuns la mall unde neam antalnit cu Rel ,insa am observat ca nici el nu este singur.
-Scuze ca nu am venit singur/a!spunem noi doi in cor.
-Mama coae ce va potriviti voi doi!!spune el si eu incep sa rad.
-Auzi Zappy ce ar fi daca ii lasam pe astia doi si mergem sa vanam pateu ardealu?spune Erika timida.
-Mama deja te ador!!spune Zoppy ,iar ea incepe sa roseasca.
Cei doi au plecat sasi cumpere pateu,iar eu si cu Red AKA Bogdan neam luat apa plata.Dupa ce am baut apa ,am mancat o cina pe cinste si neam cunoscut mai bine am decis sa plecam spre casa.Red ca un adevarat domn ce este ma dus pana acasa .Când am ajuns in fata casei ma luat de mana si mia zis:-Iti multumesc pentru ziua de azi ai fost fantastica,vrei sa vanam carambite ampreuna tot restul vietii?
In momentu ala au inceput sa imi dea lacrimele nu imi venea sa cred ca imi cere un asemenea lucru.
-Normal!!
Si-a presut buzele de a le mele intr-un sarut dragut,avea buzele asa moi!!e cel mai minunat om din lume!
SPER SA VA PLACA!!!!!!
CITEȘTI
Iubire Roșie
FanfictionEu sunt Vasylika si povestea mea incepe cand merg in hoia baciu sa caut carambite +18