4.Despartirea :((

350 12 48
                                    

-Acum Vasylika imi poti explica ce cauta derbedeul ala la mine in casa ?

-Mama n n n...nu este ceea ce pare!

-Mai dezamagit!Nu erai asa!spune mama si pleaca la ea in camera nervoasa si trista ,iar eu raman la mn in camera singura si cu lacrimi in ochi.

Toata ziua iam dat mesaje si lam sunat ,dar nu dadea decat sen.Lam sunat si pe Zoppy si mia zis ca nici lui nu-i raspunde.De la atata suparare mam dus sa cumpar tigari de la magazinul din colt.Dupa ce am cumparat 2 pachete de tigari,am decis sa aprind  una.Dupa ce am aprinso cineva vine in spatele meu si imi ia tigara din mana ,era chiar el.Era pisi.

-Ce crezi ca faci aici?

-Pe bune nu dai semne de viata toata ziua si acum vi si ma intrebi ce fac aici?

-Coae nici nu stii dc nu am dat semne de viatza toata ziua!

-Hai uimestema!

-Nu vreau sa ai probleme cu familia ta din cauza mea!

-Pe mine ma intereseaza mai mult de tine,lor oricum nu le pasa de mine asa cum iti pasa tie!!

-Familia e mai importanta eu sunt doar un canceros care te iubeste!

-Nu miai mai zis asta niciodata si eu te iubesc cancerosule!

-Si eu te iubesc fata cu carambite!!Dar nu pot fi cu tine. :((

-Ba da poti fi!

-Ba nu nu pot !Adio!

Si chiar atunci a plecat si ma lasat cu ochii in soare. In momentu ala imi venea sa zbier cum ma putut lasa asa?Eu chiar il iubeam extrem de mult.Asta cred ca e sfarsitul relatiei....Dupa ce sa intamplat am decis sa plec acasa si sa o chem pe Erika la mn.

-Esti bine?Sa intamplat ceva?spune Erika.

-Mda mam despartit de pisi!spun eu cu lacrimi in ochi in timp ce iau o tigara din pachetul de pe masa.

-Nu te mai distruge asa!

-Ce rost mai are?Oricum el ma distrus pe mine..

-A facuto pentru ca te iubeste.

-Daca ma iubea nu se despartea de mine!tip eu la ea.

Dupa ce am tipat la ea aceasta a plecat acasa lasanduma singura  sa ma calmez si restul zilei si noptii mam uitat la episoadele lui.Am observat ca lui nu ii place Offtopic  asa ca am iesit si eu imediat din el.Urmatoarele 2 zile nu am mai vorbit cu nimeni nici macar cu mama.Red nu a mai pus episoade pe youtube de aproximativ o saptamana ,iar acum stateam si mancam inghetata in timp ce primveam pozele cu noi ampreuna din padurea Hoia Baciu in timp ce vanam carambite,eu aveam langa mine carambitul meu rosu care(pe care) mil daruise Red.

Am fost intrerupta din gândurile mele de mama care a  intrat in camera.Mama ma obligat practic sa merg cu ea la moll ca sa incerc sa uit de toat povestea asta dar logic ca nu o sa reusesc.Ajunse acolo am facut multe lucruri dar eu tot ce vroiam era sa scap si sa merg acasa.Am mintito pe mama ca merg la baie ca sa reusesc sa imi trag putin sufletu.I n drup spre iesire mam intalnit cu Reeeeeed care ma luat in brate imediat.Mama nea vazut si a venit spre mine dandumi o palma.Red  ma luat in brate protectiv iar eu imi suimteam lacrimile din ochi

-COAE ESTI NEBUNA?urla Red la mama.

-Iati mainile de pe fiica mea derbedeule!

-Vrei sami vezi carambitu babaciune?!a spus Red iar eu am inceput sa plang.

Mama a mai vrut sa zica ceva,dar Red ma prins de mana si am plecat de acolo imediat.Am mers mai  multe strazi si când am fost siguri ca mama nu vine dupa noi ma lipise de un perete presandusi buzele de ale mele intrun sarut de care mia fost atat de dor!

Iubire RoșieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum