İtiraf etmek gerekirse tanıtım bölümünü yayımladığımda okuyucum olacağını sanmamıştım. Ama yeni bölüm isteyen çok kişi oldu ve ben de buradayım. Geciktiğim için özür dilerim şimdi sizin için harika bir bölüm yazmak için kollarımı sıvıyorum. (Biraz kısa kusura bakmayın diğer bölüm söz uzun olucak)
"Yanındaki adam kim?" diye tekrarladığımda annem yine sessiz kalmıştı. Ama yanındaki adamın elefonu istemesi her şeyi bir anda değiştirdi.
"Merhaba Defne. Ben annenin bir arkadaşıyım. İstersen evinizin yanında bulunan 'Aşk Kafe'ye gel tanışalım"
Aşk Kafe adını duyar duymaz adamın annemle bir ilişkisi olduğunu anlayıp telefonu suradına kapattım. Koşturarak evden çıkıp merdivenlere yöneldim.
Evden çıktığımda evimizin yan tarafında bulunan kafeye girdim. Ünlü iş adamı Kerem Güney ve çapkın oğlu Yağız Güney'i annemle aynı masada otururken görmemle hızla onlara doğru yürüdüm.
Yanlarına vardığımda ağzımdan "Vaaaay anne kendine bu yaşta sevgili mi buldun? Hani demiştin ya babamın mezarında senden başkasını sevemem diye o söze ne oldu? Hani bana babandan başkası olamaz bizim hayatımızda dedin ya ne oldu o söze?" kelimeleri döküldü. Annem ve sevgilisi bana hayretler içinde bakarken Yağız hiç de şaşırmış gözükmüyordu.
Annemin beni gizlide cimirmesine aldırmadan hızlı adımlarla kafeden çıktım. Üvey abi bozuntusu arkamdan gelmiş olmalı ki "Etkilenmedim ama oscarlık bir oyunculuktu" dedi. Ölümcül bakışlarımı ona atarken elini uzatıp "Yağız" dedi.
Kafalı çevirip sakinleşmeye çalıştığımda yanağımda ıslak bir öpücük hissettim. Sinirle Yağız'a döndüğümde bu sefer yanağımdaki öpücüğün aynısından dudaklarıma bırakmıştı.
"Ne yapıyorsun sen be!" diye çığlık attığımda bozuntuya vermeden sırıttı ve bir kez daha dudağıma küçük bir öpücük kondurdu. "Biz genelde kızlarla böyle anlaşırız"
Dediğinde tekrardan öldürücü bakışlarımı yolladım. O sırada kafeden annem ve baba demeye dilim varmayan adam çıktı. Annem "Tatlım haklısın ama yapıcak bir şey yok" diyerek beni sakinleştirmeye çalıştı. Kerem şahsı bana bakarak "İyi anlaştınız mı?" diye sordu.
"Ha-"
"Evet"
Sözümü kesip ikimizin yerine cevap verdiğinde tekrardan annem konuştu. "Öyleyse balayına gidebiliriz"
Ağzım açık bir şekilde anneme bakarken Yağız da sırıtarak bana bakıyordu. "Derken?" diye sorduğumda annem "bir ay boyunca kardeşinle kalıcaksın demek"
Kardeşinle..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sapık Üvey Abim
Teen FictionAyağıma çelme takması ile yere yapıştım. Telefon havaya uçmuştu. Telefonu yakaladı. Ardından beni bacağımdan tutup çekti. "Benden kaçamazsın" Sinsice sırıttı. Gömleğimin bir düğmesini açması ile amacını çok iyi anladım. "Üvey de olsan abimsin bır...