Ahoj takže je tu nová časť :D dúfame že sa bude páčiť . Tá predošlá bola kratšia tak teraz sa posnažime viac :D Oceníme každý like komment a vote VAŠE
UN!CORN a LEUŠIK :D
Ležim už v posteli pripravena spať, Vico a Selina už spia a ja stále rozmýšlam nad tým chalanom s ktorym som sa zrazila na chodbe. Nedokážem uveriť aký je HROZNÝ! Vraj je to najslávnejší spevák, no čudujem sa ako ho môžu mať ľudia radi .Je to najarogantnejší sebec ktorého som kedy videla !! Všimla som si aké má pekné oči, úplne som z nich mimo. Jedna moja časť ho z dneskajšieho stretnutia neznáša no druha ho má ako tak rada.Hĺadela som do stropu nevedela som zaspať. Vico podišla k mojej posteli.,, Čo ťa trápi Hailee??"keď sa ma to opytala cíila som že jej o ňom možem povedať ,,Vico? " ,,Ano?" ,, Pamätáš na to ráno?? Na toho arogantného chlapca?" ,, Áno pamätám . Mal niečo v sebe. Krajšieho chalana som v živote nevidela. Ale dnes to už neriešme, poďme spať zajtra ho ešte okukneme a nechcem mať opuchnuté oči" ,,Okej, dobruuu". Vici ma zaskočila nečakala som že sa jej Justin páči. Ani neviem ako ale zaspali sme,ráno sme sa zobudili spolu v posteli . Dosť tažko sa nám vstávalo z postele,neochotne sme sa z nej obidve pozviechali a ja som si šla dať kúpeľ. Pustila som prúd teplej vody ktorý mi tiekol na nohy.Cítila som sa uvoľnene.Začula som buchot dverí,pochopila som že som ostala sama. Vico a Selina išli už do školy. Vypustila som vanu a okolo pasu si obmotala sm si uterák okolo pásu. Vyšla som z izby v uteráku. Začala som sa malovat. Zrazu mi vošiel do izby Justin. Ostala som stáť ako socha, neuvedomila som si že mám na sebe iba uterák. Uvedomila som si to iba keď sa Justin usmial.,, Čo tu chceš Justin ??! Vypadni !!! Nechcem mať problémi so správcom!!''vykríkla som naň ho,, Dobre kľud SHAWTY, len hľadám Vico. Nikdy by som sem neprišiel kvôli tebe, nedomýšlaj si'' Panebože toho chlapca neznášam!! ,,Naser si Justin!! A už vypadni, ako vidíš Vico tu nieje"zhúkla som na neho,, Okej už idem...BTW sexy uterák"zabuchol dvere a odišiel. Ja som ostala stáť v uteráku a len som naňho stále nadávala aký je to idiot !! Nečudujem sa jeho rodičom že ho dali späť do školy. Určite sú radi že majú pokoj od takého debila.
YOU ARE READING
School life
FanfictionJe to o dievčatu menom Hailee,ktora ma 17 rokov. Študuje v Californii. Chodi na internátnu umelcku školu. Spozna chalan Justina s ktorym to bude mat veľmi ťažké. Raz ju unesie jeho najlepší kamarát Ryan ktorý ju bude biť a dookola znásilňovať. Just...