6

5 0 0
                                    

Ak som zabudla zmienit.... Selina uz neni na nasej skole lebo sa opila a vyspala s jednym ucitelom zo skoly tak ju aj  toh ucitela vyhodili zo skoly. Aj tak som mala radsej Vico ako Selinu. S Ari sme boli spolu cely den,bolo mi s nou uplne skvele. 

Ja: Ari nechces tu ostat cez noc??

Ari: Jasne, ak ti to nevadi :)

Ja: Nie praveze budem rada. 

Ari : okeey.....inaaac....kto je to ten sexi blond chlapec ??

Ja: Jaaaj....Justin sa vola ... je to debil ver mi :) 

Ari: Aha okeeey skoda ;)

Bola som rada ked som dnes pri Ari nanho zabudla ,ale...ja neviem . Radsej nic. Kvoli nemu sa trapit nebudem. Mam na viac. Navrhla som Ari aby sme sli do nejakeho klubu . Ari samozrejme suhlasila.

Ja: Mas 10 minut na  prichystanie dobre?

Ari: Cozeee... to nestihnem ale pokusim sa :D 

-po 10 minutach-

Ja:No co pripravena???

Ari: Jasne podme :) 

Prisli sme do nejakeho baru ktory bol desat minut pesi od internatu . 

Sli sme k casnikovy si vypytat dva krat MOJITO (MOCHITO).Ari sla tancovat s nejakym neznamym chlapcom na parket ja som tam sama stala ako dilino. Zrazu prisiel ku mne nejaky divny chlap a objednal sebe a mne dvoch panakov. Nejak mi to nevadilo. Potom si uz len pamatam ako sme si popijali panakov a potom sme sli za bar lebo Ari sla s tym chlapcom niekde. Potom mi ten neznamy chlap prilozil k ustam niaky kus latky a zrazu som bola uz mimo .Pamatam si len jedno. A to ze ten chlap bol Ryan . JUSTINOV NAJLEPSI KAMARAT !!  

Trosku kratsia cast ale tak po dlhej dobe aspon daco . Dufam ze sa pacila . Potessi vote komment a nazor ci pokracovat dalej .

                                                        vaasa UN!CORN :D

School lifeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang