Dünyanın çok gizli bir bölgesindeki bir adada, 6 adet element vardı. Toprak, Hava, Ateş, Su, Elektrik... Tüm elementlerin yöneticisi ise olağanüstü güçlere sahip olan Saf elementti. Peki, bu element adası nasıl bir yer? Tabi ki dünyamızdaki insanlar gibi, elementler denizaltında gezintiye çıkar, gökkuşağından kayar, uçan bisikletlere biner ya da aromalı tatlı bulutlardan yerler.
Toprak elementinde adanın ihtiyacı olan a' dan z' ye, meyvesinden sebzesinden tutun da, tekstil, mobilya ve kozmetik ürünlerine kadar her şeyin kaynağı bulunur. Bu sebepten dolayı, bu element ada için büyük önem taşır. Aranılan her şeyin bulunabileceği bu Toprak elementi, adeta adanın kalbi gibidir. Tabi ki Toprak elementinin sağ kolu gibi olan Hava elementi sayesinde de, tüm bu ürünler hava yolu ile diğer Element adalarına ulaşır. Evet, Hava elementi bir nevi kargoculuk görevindedir. Ayrıca Hava elementinde, dev müzik aletlerinden evler, davuldan zıpzıplar, şarkı söyleyip duran kuşlar ve piyanodan kaydıraklar bulunur. Bu bakıma oldukça eğlenceli bir elementtir özellikle de müzik ve resmi seven biriyseniz!
Ateş elementine gelince, burası tam bir ziyafet sofrasıdır. Buradaki her şeyi yiyip içebilirsiniz. Limonatadan akan şelaleler, çikolata dağları, hatta çıtır bulutların bile tadına bakabilirsiniz. Tabi tavadaki sosisler üzerinde zıplamaya cesaret ederseniz! (Oradaki ejderhalara görünmeseniz sizin için pek iyi olur...)
Berrak, şeffaf; tabi ki su elementindeyiz... Burada yolculuk kayıklar ile gerçekleşir. Buranın muhteşem denizinde yüzebilir, sihirli yosunlardan yiyip su altında bile nefes alabilirsiniz. Ancak, sonsuza kadar değil! Üstelik sahil kenarlarındaki evler, size tatili aratmayacaktır!
Gelelim, Elektrik elementine... Adanın en karışık elementidir. Geniş su borularından barınaklar, lazer ışınlarından korumalar ve gökyüzünde ampulden balonlar uçar. Etrafındaki Kapkara ve şimşekli bulutlar, sizin için tehlikeli olabilir. Tabi elektrik elementi değilseniz. Ancak bütün telefonlar, televizyonlar ve tüm teknolojik aletler burada üretilir ve diğer element adalarına ulaştırılır. Bu nedenden dolayı Elektrik elementi, oldukça önemli bir göreve sahiptir. Etrafta bulunan metal ve kablolar her ne kadar gösterişli olsa da, eğer Elektrik elementi değilseniz, burada fazla kalmak istemezsiniz... Çünkü çılgın bilim adamları ve kafayı yemiş mucitler, aklınızı başınızdan alacaktır!
Evet, gelelim Saf elemente... Fazla söze gerek yok. Beyaz yüksek duvarları ve sanatsal heykelleriyle adeta Olimpos' u anımsatır. Tüm elementlerin anası, elementlerin başı ve en güçlüsüdür. Bu önemli element için, ne söylense az kalır. Çünkü Saf element olmasaydı, bu ada da olmazdı...
İşte element adası böyle bir yerdir. Peki, bu adayı nasıl görebilirsiniz? Kulağa çok garip gelebilir... Ama şöyle söyleyeyim; Sadece inanın ve hayal edin. Daha sonra, alacakaranlıkta başınızı kaldırın ve sadece gökyüzüne bakın. İnananlar Gördü bile; Element Adasını...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Element
Fantasy"Sadece başınızı kaldırın ve gökyüzüne bakın. İnanalar gördü bile..."