1. BÖLÜM

13 2 4
                                    

Saf elementin gücüne sahip olan Kraliçe Catarina ve Kral Arel, bir bakıma seçilmiş kişilerdir ve asla yaşlanmazlar. Çünkü Saf elementin, ölümsüzlük gücü vardır.

İşte bu kral ve kraliçe, bir zamandır Element adasının hükmünü sürerdi. Aradan zaman geçmişti ve bunların tam 5 tane çocukları olmuştu. Çocuklarının her birinin farklı bir Element gücü vardı. En büyük olanları Maria Su, ikinci en büyük olan Flora Toprak, ortanca olanlar ikizler Aira ve Celina Hava ve en küçükleri olan Aedus da Ateş elementiydi. Aradan yıllar geçmişti ve bu 5 çocukların her biri de evlenmişti. Saf Kraliyet, yeni bir karar aldı ve artık element adalarının yönetimini çocuklarına bıraktı. Bu karar sayesinde her çocuk kendi element adasının yöneticisi olacaktı. Herkes bu karardan çok memnun olmuştu. Maria Su elementinin, Flora Toprak elementinin ve Aedus da Ateş elementinin başına geçmişti bile. Fakat ufak bir sorun vardı. Aira ve Celina, her ikisi de Hava elementiydi, peki bunların hangisi Hava elementinin başına geçecek, yani yöneticisi olacaktı?

Kral Arel ve Kraliçe Catarina, yıllardır adayı yönetmişlerdi ve bir kez olsun, herhangi bir olumsuzluk yaşanmamıştı. Şimdi Hava elementini yönetecek olan kişinin de doğru kişi olmasını istiyorlardı. Fakat kızlarının arasının da bozulmasını istemiyorlardı? Bu kararı Hava halkına sormaya karar verdiler. Hava halkı ise, ilk hangisinin çocuğu olursa, onun başa geçmesini istedi, çünkü Hava halkında, ailelerde ilk çocuğu olan kişinin etrafındakilere uğur ve huzur getireceğine dair bir inanış vardı. Kral ve Kraliçe de bu kararı kabul etti. Çok geçmeden Aira' nın çocuğu oldu ve onun başa geçmesi onaylandı. Hava halkı, sonunda onların da bir yöneticisi olduğu için çok sevinmişti. Artık onların da elementlerinde bir düzen vardı. Aira, doğan kızına ''Rosella'' ismini verdi. Nihayet artık tüm elementlerin bir elçisi vardı. Tabi, Elektrik hariç. Çünkü Saf kraliyetin elektrik elementine sahip bir çocuğu olmadığından o element yöneticisiz kalmıştı ve zamanla başıboş takılan, kendi halinde bir element adasına dönüşmüştü. Başlarda bu sıkıntı olsa da, daha sonra mucitlerin ve çılgın bilim adamlarının yaptığı makineler ve robotlarla, bu element biraz da olsa düzen kazanmıştı. Elektrik elementinin vatandaşları da bu durumdan rahatsız olmadığından, bu sorun ortadan kalktı.

Evet... Aira artık Hava elementinin yöneticisi olacaktı. Hava halkı ve tabi ki Saf Kraliyet bu durumdan çok memnunlardı. Çünkü onlar eskiden beri Aira' nın, Celina' dan daha sorumluluk sahibi ve yönetici bir kişiliğe sahip olduğunu düşüyorlardı. Şimdi onun başa geçecek olması onları çok mutlu etmişti. Ancak her ne kadar adaletle yapılan bir seçim olsa da, bu durum bazı olumsuz sonuçlar doğurabilirdi; Kıskançlık gibi!

Ne yazık ki, Celina kız kardeşini çok kıskanmıştı. Çünkü en büyük hayali, Hava elementinin başına geçmekti. Artık o işe yaramaz biri miydi yani? Aira Hava halkının yöneticisi olup ciddi ve önemli işlerle uğraşacakken, o sadece sarayının bir kenarında oturup bunları mı izleyecekti? Üstelik Aira şimdiden, Hava elementinde harika iş çıkarıyordu. Hava elementinde görev dağılımını muhteşem yapıyor ve bulutları harika bir düzene sokuyordu. Halk şimdiden onu çok sevmişti. Bunlar ister istemez Celina' nın zoruna gidiyordu. Bu yüzden aklına haince bir plan geldi.

Kız kardeşi Aira, sevdiklerine çok bağlı biriydi. Eğer kızı Rosella' yı kaybederse, o zaman yıkılırdı ve hayattan hevesi kaçınca da, Hava elementinin yönetimine Celina geçerdi. Üstelik Aira henüz taç bile giymemişti?

İşte bundan sonra Celina aklındaki sorunun cevabını bulmuştu. Eğer Aira' nın kızı ölürse, o zaman belki de kendisi bir çocuk sahibi olur ve Aira evladını kaybetmenin acısını yaşayacağından, Celina Hava elementinin yöneticisi olurdu!

ElementHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin