Hralo si to semnou?

46 4 4
                                    

Jmenuji se Laura,je mi 14 let.
Byl pátek 14.5. Můj táta byl na služební cestě a mamka byla v práci. Zůstala jsem tedy sama doma. Není to pro mě nic neobvyklého,jelikož moji rodiče jsou neustále pryč,takže jsem si už na to nějak zvykla. Okoupala jsem se, a šla si sednout do obývaku na gauč. Pustila jsem si televizi (zrovna běželi Griffinovi ). Zdálo se mi,že něco slyším na chodbě, takže jsem vstala,a na chodbě jsem tedy rozsvítila. Nikdo tam však nebyl, tak jsem tedy zase zhasla, a šla zpátky do obýváku. Šla jsem si ještě ale pro pití do kuchyně, jelikož jsem měla žízeň a nechala v kuchyni rozsvíceno. Poté jsem šla na záchod a jak sem se vracela zpět do obývaku, v kuchyni bylo zhasnuto. Přišlo mi to už podivné. Zavřeli se za mnou dveře do chodby, a já tedy zůstala stát uprostřed obyváku. Hrálo si to semnou... Něco mi sáhlo na rameno, poté spadli svíčky ze stolu, vypínala se televize. Po chvíli to ale všechno přestalo. Měla jsem strach. Otevřela jsem pomalu dveře,zapla televizi a sedla si. Slyšela jsem kroky, pomalu sem se koukla do dveří, a tam stála postava. Byla to černá postava s červenými očmi.
Šlo to ke mě, a já začala co nejvíce pištet. Už to bylo u mě a natahovalo to ruku přímo na mě. Stále to na mě mluvilo slova typu "Play Game, Play Game"
V tu chvíli jsem ale uslyšela klíče, a odemykání dveří bytu. Postava mi zmyzela přímo před očima.

Play Game?Kde žijí příběhy. Začni objevovat