Jasminko?

15 2 0
                                    

Ráno,jak jsem v stávala,tak už mamka byla v práci. Nechala mi malý vzkaz na stole kde bylo napsáno:

                      Ráno 8:30
Dopis: "Lauro musím jet do práce, snídani máš v lednici. Vrátím se okolo 15:00. "

Ok, v pohodě. Vzala jsem si snídani s lednice a šla si sednout ke stolu do obývaku. Nechtěla jsem přemýšlet nad tím, co se stalo včera v noci. Usnula jsem na gauči únavou a vzbudila se okolo 14:13, zajímavý čas. Celý den jsem se koukala na televizi. Vzpoměla jsem si že u mě má přespat má kamarádka Jasmína. Šla jsem nachystat peřiny apod na dlooouhou noc. Jelikož Jasmína je vážně ta pravá kamarádka a nikdy jí nechci stratit.

                             20:00
Mamka se vrátila asi tak před 2mi hodinami. Jasmína přišla před chvílí a noc teprve začíná. Nic se ale přes den nedělo a myslela jsem si,že už to bude dobrý. Koukali jsme se na film a já se potom šla okoupat. Napustila jsem si horkou vodu, a šla do vany. (Jasmina tam zatím hrála nějaké hry na MacBooku). Umývala jsem si vlasy a něco mě začalo pomalinku škrabat na zádech. To jemné škrábání se pomalu měnilo na ukrutnou bolest a štípání. Boleli mě žádá tak jsem si lehla,opřela si hlavu o roh vany a zavřela oči. Po chvíli je otevřela a byla jsem v krvavé vodě. Rychle jsem vylezla, koukla do zrcadla a přes celá záda jsem měla něčím ostrým vyřezané "666". Nevěděla jsem co mám dělat. Po chvíli to však přestalo krvácet. Šla jsem zpět za Jasmínou ale nic jsem ji neřekla. Ptala se mě,jestli se něco stalo, ale já jsem stále držela jazyk za zuby. Šli jsme tedy spát. Já spala na zemi a Jasmínka na posteli. V noci jsem slyšela divné kapáni ale nějak sem to neřešila a spala dále.Ráno jsem našla Jasmínu zakrvácenou v posteli s podříznutým hrdlem a žílami.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 01, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Play Game?Kde žijí příběhy. Začni objevovat