Selamün aleyküm canlar .Biliyorum yine çok beklettim .Bu hafta mezuniyet balom vardı o yüzden gecikti bölümümüz . Daha fazla bekletmemek için düzenlemeden atıyorum ,hatam ,kusurum varsa affınıza sığınıyorum .İnşaAlah beğenirsiniz ,oy ve yorumlarınızı bekliyor olacağım .Düşüncelerinizi belirtmekten çekinmeyin sakın . Bu arada bölümlerde kullandığım küfürler ve argo kelimeler için kusura bakmayın ,mecburen kullanmak zorundayım ;) :*
Hepinize iyi okumalar .Seviliyorsunuz .Allaha Emanet Olun .Selametle :* :) (görsellerde ki elbiseler aşağı yukarı aklımdaki gibi ,artık unlarla idare edelim )
& Önceki Bölüm &
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
''Ne diyorsun sen Zeynep , ne demek geçen gün,ne oldu geçen , sen biliyordun ve bunu benden sakladın öyle mi, ,nasıl yaparsın bunu yaa ,nasıl salak yerine koyarsınız beni '' '' bunu sana nasıl söyleyebilirdim Gökçe anla beni lütfen ,birisi sevgilin ve diğeri kaç yıllık arkadaşımız ,desem inanır mıydın bana ''dediğinde Gökçe Zeynep'in yanına gitmek için adım attı .''Hemen Deniz kolundan tuttu .''Dinle Gökçe beni dinle inan açıklayabilirim .'' diyen Deniz'den kolunu kurtarmak için çekmeye çalışsa da o kadar sıkı tutuyordu ki canı acımaya başlamıştı artık .
''Bırak kolumu canımı acıtıyorsun aşağılık herif ,yalanlarına karnım tok benim .Aslında bir bakıma iyi oldu bende senle kısa zamanda bunu konuşmak istiyordum . Ben seni se sevmiyorum ,zaten kaç zamandır içimi yiyen bir şüphe vardı demek ki doğruymuş.Ama bu şüphenin baş kahramanının en yakınım olması çok şaşırttı beni . Ne yaparsan yap artık ,serbestsin .Hem hem benim sevdiğim başka biri var yüzümü güldüren ,yüreğime huzur veren biri .Rahat ol azad ediyorum seni artık .'' diyerek iyice ağlamaya başladı .''ayrıca artık sizden hiçbirşey duymak istemiyorum ,hepinizden nefret ediyorum '' diyerek kendini daha da çekiştirdiğin de ''ne demek başka biri var ln ne demek .Sen beni aldatıyor musun lan '' diyen Deniz kollarını daha sıkı tuttu '' ben sen değilim tamam mı sana karşı tüm hislerimi o ıssız sokakta tek kaldığım zaman önemli işini bırakıp gelmediğinde bitirdin sen ,körelttin hepsini ,şimdi bana hesap sormaya hakkın yok .'' diye bağırarak kollarını tekrar acımasızca sıkan ellerden kurtarmaya çalıştı.O esnada araya giren üçüncü iri bir el ile ortalık derin bir sessizliğe gömüldü ...
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevda Kokusu & AtıfBey Mahallesi &
General FictionNe emirle ne ricayla Bu hikaye başlıyor Ankara sokaklarında... AtıfBey Mahallesi , bir sevda hikayesi...