ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2

106 11 0
                                    

Ο Νέντ ήταν δύο μήνες μόνος και μετά αποφάσισε να βγει από το σπίτι να πάει στον κινηματογράφο. Ήταν αρκετό καιρό στο σπίτι και χρειαζόταν να πάρει λίγο αέρα, να δει κόσμο. Στον κινηματογράφο είχε αρκετό κόσμο και του άρεζε που άκουγε γέλια και φωνές.

Δίπλα του καθόταν μια κοπέλα κοντά στα 25 και ήταν ανυπόμονη για το τι θα γίνει στην ταινία. Κάποια στιγμή ήταν τόσο αγχωμένη που έπιασε το χέρι του Νέντ και το έσφιξε με όλη της την δύναμη. Όταν βγήκαν από την αίθουσα την ρώτησε πως την έλεγαν. Ο Νέντ και η Λέην ταίριαξαν αρκετά και δεν άργησε η κοπέλα να τον ερωτευτεί.

Παντρεύτηκαν μετά από πέντε μήνες γνωριμίας και έμειναν στο σπίτι της. Ο Νέντ ήταν πολύ χαρούμενος που είχε κάποια συντροφιά πλάι του. Και η Λέην όμως ήταν πολύ ευτυχισμένη δίπλα στον Νέντ. Παρόλο που ήξερε ότι ήταν χήρος. Βέβαια δεν ήξερε ότι ήταν και δολοφόνος.

Οι πρώτες εβδομάδες κύλισαν ομαλά και όλα φαίνονταν φυσιολογικά. Μετά άρχισαν οι καβγάδες και οι φωνές. Η Λέην δεν μιλούσε όμως. Αν και την έδερνε αρκετά ήταν υπομονετική και δεν παραπονιόταν για όσα τραβούσε. Μέχρι που μια μέρα της είπε ότι ήταν πολύ λίγη και κακώς την παντρεύτηκε. Τότε ήταν που η Λέην έφτασε στα όριά της και προσπάθησε να τον σκοτώσει.

Πήρε ένα μαχαίρι και άρχισε να τον απειλεί και να του φωνάζει για όσα τράβηξε και δεν μίλησε ποτέ. Ότι ήθελε παιδιά αλλά δεν τόλμησε να κρατήσει κανένα για να μην μεγαλώσει με έναν πατέρα σαν τον Νέντ. Η Λέην δεν πραγματοποίησε τα όνειρά της εξαιτίας του.

Ο Νέντ τα άκουγε και προσπαθούσε να μείνει ήρεμος. Να μην της κάνει κακό όπως έκανε στην Τζούλη. Αλλά δεν άντεξε και την πλησίασε με μια ματιά γεμάτη θυμό. Γεμάτα οργή. Δεν μπορούσε να συγκρατήσει τα νεύρα του άλλο.

Την πλησίασε και προσπάθησε να τυλίξει με τα χέρια του τον λαιμό της. Η Λέην τον χτύπησε στα χέρια με το μαχαίρι και έτρεξε στην άλλη πλευρά του δωματίου. Ο Νέντ έτρεξε καταπάνω της και προσπάθησε να την πνίξει. Η Λέην τρόμαξε αρκετά και άφησε το μαχαίρι να της πέσει στο πάτωμα. Μετά από λίγο έπεσε και η ίδια.

Ο Νέντ κάθισε δίπλα της και την κοιτούσε για λίγη ώρα. Ένιωθε τόσο ωραία που σκότωσε την Λέην που δεν μπορούσε να σταματήσει να την κοιτάει με θαυμασμό. Έπρεπε να βρει λύση όμως για να καλύψει τα ίχνη του. Έτσι βγήκε από το σπίτι ψύχραιμος, αφού το είχε γεμίσει με βενζίνη. Μετά από λίγη ώρα γύρισε με τα πόδια και έβαλε φωτιά.

Επίσημη εμφάνιση έκανε όταν τον ειδοποίησαν ότι το σπίτι του έπιασε φωτιά. Γύρισε συντετριμμένος για να μην δώσει αφορμή να τον υποψιαστούν. Οι πυροσβέστες βρήκαν την Λέην νεκρή στο σπίτι και όλοι πίστεψαν ότι έβαλε η ίδια την φωτιά. Πώς να μην το πιστέψουν άλλωστε αφού όλοι πίστευαν ότι έπασχε από κάποια αρρώστια του μυαλού. Αυτό άφηνε πάντα να φανεί ο Νέντ.

Η Μονρόε όμως δεν καταλάβαινε πως γίνεται να σκοτώθηκε και η δεύτερη γυναίκα του. Δύο φορές χήρος σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα ήταν παράξενο γι’ αυτήν. Και ο Νέντ κατάλαβε ότι η Μονρόε δεν πείστηκε εντελώς για την αθωότητά του.

Ατυχείς ΓάμοιWhere stories live. Discover now