Ο Νέντ βρήκε γρήγορα μια νταντά για να φροντίζει την κόρη του όσο αυτός ήταν στην δουλειά. Έλεγε πως δεν ήθελε να πάρει άδεια γιατί με την δουλειά δεν σκεφτόταν τις τραγωδίες που του συνέβαιναν.
Η νταντά που προσέλαβε άκουγε στο όνομα Βερόνικα. Ήταν μια απλή κοπέλα χωρίς πολλές απαιτήσεις. Η κόρη του Νέντ την συμπαθούσε αρκετά και αυτό ικανοποιούσε τον πατέρα της.
Η Βερόνικα είχε αγαπήσει την μικρή σαν να ήταν δικό της παιδί και εκτιμούσε τον Νέντ γιατί ήταν ένας άντρας που παρά τις δυσκολίες που του έτυχαν συνέχιζε να χαμογελά. Είχε ένα χαμόγελο που μπορούσε να το κοιτάει όλη μέρα η Βερόνικα. Και ο Νέντ το είχε προσέξει αυτό.
Πέρασε ένας χρόνος από την πρόσληψη της και ο Νέντ αποφάσισε να κάνει ένα δώρο στον εαυτό του και την κόρη του. Θα ζητούσε από την Βερόνικα να έμενε στο σπίτι όχι ως νταντά αλλά ως μέλος της οικογένειας. Να δώσουν μια ευκαιρία στην αμοιβαία συμπάθεια που είχαν οι τρεις τους.
Η Βερόνικα δέχτηκε χωρίς δεύτερη σκέψη και έφερε κάποια πράγματα στο σπίτι. Ήταν όλα ωραία και καλά μέχρι που η Βερόνικα βρήκε ένα ημερολόγιο του Νέντ και τρόμαξε με όσα ήταν γραμμένα εκεί μέσα. Ο Νέντ ήταν ένας δολοφόνος.
Δεν τόλμησε όμως να πει κάτι. Φερόταν όπως και πριν γι ανα μην δώσει δικαίωμα να την χτυπήσει. Δεν ήθελε να καταλήξει όπως οι προηγούμενες γυναίκες του. Μέχρι που μια μέρα δεν άντεξε να ζει άλλο στον φόβο.
Ξέσπασε μπροστά στον Νέντ και στην γειτονιά τους. Ο Νέντ δεν πίστευε ότι μπορεί να φοβόταν και είπε απλά ότι φταίνε οι ορμόνες γιατί είναι έγκυος. Κάτι που ίσχυε.
Η Βερόνικα όμως δεν σκόπευε να μείνει και να αφήσει έναν δολοφόνο με ένα παιδί. Πήρε το ημερολόγιο και έφυγε τρέχοντας όσο ο Νέντ προσπαθούσε να μπαλώσει την κατάσταση με την γειτόνισσα.
ESTÁS LEYENDO
Ατυχείς Γάμοι
Misterio / SuspensoΤι έγινε και όλες αυτές οι γυναίκες πέθαναν; και γιατί όλες από τον σύζηγό τους τον Νεντ; Πόσο εύκολα τελικά ο γάμος καταστρέφεται σε μια ιστορία που θα λυθεί από την Μονρόε.