KAMER ULUSOY;Berdel kurmanıdır.19 ya şinda üniversite öğrencisidir.Antalyada ailesiyle birlikte yaşamaktadır.Kendisiyle beraber toplamda 3 kardeştirler.
MERİÇ U. ;Kamerin ağabeyidir.22 yaşında üniversite öğrencisidir.Mecbur kalarak lorinle evlenecektir.
ECRİN U.;Kamerin en küçük kız kardeşidir.
EYLEM & RECEP U. ;Annesi ve babası olur.
SELÇUK KARADAĞ;Meriçin yakın arkadaşı olur.Ayni yaştadırlar.Üniversite öğrencisidir
ESİL DENİZ ; 19 yaşında üniversite öğrenci sidir. Kamerin yakın arkadaşıdır.Aynı bölü mü ve yine aynı sınıfları paylaşırlar.
YEKTA ŞANVERDİ ;16 yaşında Kamerle ev lenmek zorunda kalacaktır.Haliyle lise öğ rencisidir.Abla iki ağabeyi ve evli olmakla beraber toplam 4 kardeştirler.
LORİN Ş. :21 yaşındadır.Evli olan iki ağabe yin adları Devran ve Azizdir.Şebnem Devra nın eşi kendisi bizzat istanbullu bir gelindir. Devran 29 yaşındadır .Aralarındaki yaş farkı 2'dir.İki tane iki oğlu vardır.Yavuz yaşı 2 dir. Baran yaşı ise 8 dir.
Berfin ise büyük bir aşiretin güzeller güzeli kızıdır. Aile büyükleri araya girerek onları evlendirmişlerdir. Azizin şimdiki yaşı 26 ve
eşiyle aynı yaştadırlar.Onların ilk çocukları
kızdır. Adı ise Mehirdi.Yaşı 5 'ti.ZÜMRÜT & BORAN Ş.;Devran ,aziz ve yekta nın annesi ve babasıdır.
BERİVAN Ş.;Boran ağanın annesi.Konağın ilk hanım ağasıdır.Sert bakışlı ve gür sesiyle
herkesi elekten geçirebilen bir kadındır.
7 çocuğu olmuştu. 5 'dü erkek 3'çü kızdır.
Şimdiki yaşı 69 'dur.Konağın Hizmetçileri;Ayşe,Gülay ,Nurjindir.
Yaşları 34 -45 arası değişir.BERDAN K. & ŞERVAN Y. ;Yektanin yakın arkadaşları olurlar.
Yakında diğer bölümleri yazmaya başlıcam
İnşallah şimdilik by!😜😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAMER(Ay)
Teen FictionYekta kendisinden 3 yaş büyük olan eşine sinirle solup; "Sen benim karımsın. Benim na musunsun!Anladın mı?"Ardından ekledi. "Ayrica...konaktan çıkmak ta yok!" "Bana emir verme!Hem daha yaşın 16 .Hem evlendin diye kendini bü yük sanma!"