1.

19 2 0
                                    

Bylo léto a já si to mířila do školy. Ráno jsem zaspala, a tak jsem si doma vzala na sebe první věc, kterou jsem našla. No ale teď už jsem byla před školou a měla jsem jen chvilinku, abych doběhla do třídy.

Vešla jsem do školy. Najednou se na mě začali všichni dívat. Néchápala jsem co se děje, a tak jsem šla bezstarostně dál. V šatně jsem se ani nestavila, protože bych nestíhala. Vyrazila jsem si to poklusem do třídy. Najednou zazvonilo a já věděla, že bych si měla pospíšit. Vyběhla jsem schody a rychle běžela do třídy. Otevřela jsem dveře, ale čekalo mě nemilé překvapení. Učitel už seděl za katedrou. Všichni se na mě otočili, aby zjistili, kdo přišel pozdě. Jenomže se mi všichni začali smát. Začla jsem přemýšlet, co je špatně. Podívala jsem se na sebe do zrdcadla a v tu ránu jsem zrudla! Zapomněla jsem si vzít kalhoty! Jak jsem spěchala, neuvědomila jsem si to!

Okamžitě jsem vyběhla ze třídy a běžela do si šatny pro legíny, který nosim na tělák. No a aby toho nebylo dost, na schodech sem zakopla a zkutálela jsem se ze schodů na chodbu. No a jelikož jsem se asi ještě neztrapnila dost. Na chodbě stála učitelka a můj idol.

Do tý školy jse už nevrátim!

Ahoj, todle je můj pokus o novou knihu. Chtěla bych poděkovat vám, co jste si tento první příběh přečetli. Také mi můžete psát do komentářů, jakej příběh mam napsat, respektive žánr příběhu.😊

Až na konec světaKde žijí příběhy. Začni objevovat