-Lan sen bana bana küfredersin gerzekali
+Aynen böyle (........)
-Sen çok oldun ama bak.
Saçından tuttuğum gibi yapıştırdım yere. Daha gülüyor mal. Parmaklarımdaki yüzüklerle yapıştırfım yumruğu. Bi daha ve bir daha. Baktım dudağı patladı ve burnu kanıyo ben tam etrafa bakıyordum. Tüm okul bizi izliyo. Kalktı bi tokat attı. Ağzımda kan tadı hissettim. Kalktım saçından tuttum tam yumruğu yapıştırıcam bir el ekimi tuttu bende Sinirlendim, bakmadan bur yapıştırdım.
---;----;----;------;
Ayy ben kendimi tanıtmayı unuttum. Ben Burcu Çelik
21 yaşındayım. Ve makine mühendisliği okuyorum. Kızlara göre değil diyorsanız yanılıyorsunuz. Ben her isi yaparım. Çok güzel futbol oynarım hem de . Neyse maddi durumumuz iyi ama tabii ki okul bizim değil. Müdür benden nefret ediyor felan yani arkadaş cevrem çok güzeldir. Neyse işte ailemle iyi anlaşırım öyle ailesine küfredenleri de sevmem terbiyesizler ya....
-----;----;-----;----;----;
Evet tabi ki şuan hastanedeyiz. Aslında o çocuk gerek yok dedi ama çok konuştum. Ve geldik.
-Allah belanı versin gerizekali mal önüne bak ilk önce bana niye vuruyon salak.
+Lan yeter yoldan beri etmediğim beddua kalmadı.
-Az bile beyinsiz. Acimasiz hadi ben neyse ama yüzükle dövdün kızı.
+ Sana ne
-öyle mi
+öyle
- ozaman kime vurduğuna bakıcaksın.
+ Off tamam
Sonra pansumanını yaptılar. Baya kanamıştı. Yüzüğüme baktım o bile kan olmuştu. Lan harbi hayvanın lan ben. Özür dilemeli miyim? Hayir ya da evet sonuçta benim yüzünden tamam dilicem.
+İiii
-Evet
+iii
-ne dicen uzatma
+ ayı
-lütfen sen dururken bana düşmez
Tebessüm ettim haklıydı
+Özür dilerim
-Vayy serserimiz özrü de bilirmiş
+serseri mi
-ayi mi diyim
+tamam tamam uzatma
- uff tamam
hemşire pansumanları yapilsin dedi ve cikti. Tabii ki kitaarfaki gibi her gün yalarim demedim.
+ hadi eyvallah
-eyvallah
dedim ve gittim. O da ciimisti ardimdan. Ne beklediniz dur giren demesini mi benim nunarasini istememi mi?
Tabii ki olmadi..
Neyse eve geldim. Annem güzel bir sofra kurmuş. Ve ben kurt gibi acim. Hemen yemeye basladim.
Aksam instagramda dolanirken arkadasimin bi erkekle foto attigini gördüm. El ele zaten sadece elleri var di. Neyse baktım baktım ve düşündüm.
Bizim tayfa 4 kişiyiz kardeş gibi olduklarım. Gözde biraz sımarıktır ve çok zengin bi sevgilisi var. Bensu ağır başlı ve çok güzel bir kız. Esmer ve onunda baya zengin bir sevgilisi var ama parada pulda asla gözü yok hatta umursamaz bile biz öyle her zaman alışveriş yapanlardan değiliz arada ve güzel şeyler aliriz. Neyse son olarak Ceren ise çocuksu daha doğrusu eğlenceli bir kız ve ve ona karakter olarak çok Benzeyen bi sevgilisi var
Ve benim yok hayir merakliso değilim de instagram herkesin sevgilisiyle sağlarken ben niye boşum lan harbinden?Aynanın karşısina geçtim. Esmer güzel bir kızdım. Ayağımda beyaz nikelarım ve siyah kotumla çok guzeldim. Erkek olsam bana yazardim ama oyle olmadi kimse bana yazmafi hayir yani su ana kadar beni seven oldu ama ben kabul etmedim gerçek asli bekledim. Gözdenin çok oldu ama sonunda buldu gerçek aşkını. Bensu hep hayal kurdu ve hayalindeki gibi tanıstılar.
Aynen şöyle:
Tam yolda yürürken ayağı takıldı ve çamura düştü (o burasını istememişti o sadece sokakta biri ona poşet tasirken yardim etsin istedi ama)elindeki poşeer yete savrulurken kolu kanamaya başladı. Sonra birinin ona iyi misin dediğini duydu. Baktı ve taş bi çocuk iyiyim dedi ama çocuk sadece tebessüm etti. Eğilip Bensuyu kucağina alfi yoldan geçenler oğlanın (Berk) poşeeri verdiler. Bensu evi tarif Etti.Ve berk onu eve kadar taşıdı. Daha sonra Berk Bensuların evine gitti. Bunlar görüşmeye başladı. Bizle tanısti. Hepimiz onay verince ( bizim görüşümüze çok önem verir)
Sokmaya başladılar bir ay öncede sözlendiler. Biricik örnek çiftin yaa..Neyse bende güzelim hihh ben ne bilem dısrda koca aramiyorum ask beni bulsun hihh. Öyle somatik değilim çok güzel yemek yaparim. Oyle kitaplardaki gibi yan gelir yaparim değil. Ailem öyle ben yurt dışına çıkıyorum diyince göndermiyo. Neyse ben en iyisi Ben sulara gidiyim. Ha bak onlara tabii izin verirler. Odama baktım dağınık olmaktan nefret ederim. Mavi mobilyalarım, acik mavi duvarim ve her şeyim mavi kremdi ikisinin uyumu harika.. En sevdiğim renk pembe desem inanir misiniz tabii hayir çünkü maviii...
Arabama bindim mini coperima sari siyahti. Bastım gaza üstünü açtım. Ve bağira Bahira şarki söylüyorum.
Yavrum babn nereli? Nereden bu kaşin gözün temeli.....
15 dk sonra Bensulardaydım. Kapıyı Bensu açti beni içeri aldi. Biraz konuştuk sonra Gözde ve Vereni çağirdik. Açtik ''senden önce beni'' ayrilik konuşmaları, hastane sahnesi neyse iste film boyuca ağladik sonra misirlarimizi yiyip evlere dagildik.
Saat 23.00
Evdeydim ama uyuyamiyorfum garip bir his vardı içimde. Sonra telefonuma mesaj geldi.
Berkten..-Bugün kizi iyi benzetmissin
+ Tabiisi(yanlis yazmadim)
-Bana da yapma da
+Bensuyu üzme sorun yok
-😂😂😂
Sabah uyandım saat 10.00 dı. Bana göre etkendi aslında.. Kalktım spor kıyafetrimi giyindim ve koşmaya başladim. Yarim saat 1 saat koştum ve bir banka oturdum. Gazete aldım ve manşete baktım yuhhh....
Olamaz...
Bu neydi böyle
Bu çocuk benim yumruk attiğim çocuk kasındaki yara yüzünden manşetlerdeydi. Yok artık ... O kadar zengin miydi bu ya? İnanmiyorum. Kesin babamla tanisiyolar( babam çoğu is adamini tanir) demek adı Kerem Soylu... Bi dakika ben adı nerde duydum?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL GİBİ
Roman pour AdolescentsHayır, köşede çarpışmadık, aynı taksiye binmedik, kitaplarımız düşmedi. Ben bir salak kızı döverken ayırmak istedi yanlışıkla ona yumruk attım kaşı patladı. Çok doğal ve sevecen bir şekilde karşılaştık yani...