3.kapitola

286 36 3
                                    

"Takže ty si Matina kamoška?" spýtal sa. 

"Áno.Poznáme sa už dlho. " 

"aha." povedal a sledoval cestu.Nastalo trápne ticho. Sakra o čom sa sním mám rozprávať?Prečo musel Maťa odísť? sakra!

"Ty chodíš do 9tky že ?" konečne tu nie je to ticho.Bola som mu vďačná že niečo povedal. 

"áno." 

"Nevyzeráš ." usmial sa.Jeej. Len dúfam že to myslel v zmysle ako že vyzerám staršie.Či nie? 

"Kam pôjdeš na strednú ? " zaujato sa spýtal. 

"Na gymnázium Komenského. Ty už ideš na vysokú nie ? " 

"No. Ale tento rok ešte vynechám.Mám v pláne ísť do zahraničia. " Och. To by som chcela aj ja. More,nový ľudia,mesto,všetko. 

"Tak sme tu. " zastavil pred školou.

"Ďakujem. " usmiala som sa a vystúpila.

"To je v pohode. Rád som ťa spoznal.Ahoj."  úsmev mi opätoval a odišiel. 

Toto bolo asi najčudnejšie ráno. Ešte nikdy ma neviezol do školy nejaký chalan ktorého som predtým nepoznala. A ešte k tomu pekný.Kiež by som ho ešte stretla.Ale myslím že to sa nestane. 

15:20

"Ahoj.Lila môžem ťa o niečo poprosiť ? " vošiel mi dó izby Denis. 

"Nie." odpovedala som mu a ďalej sa venovala matike. 

"No ták. Veď už som sa ti ospravedlnil. Nemyslel som to tak.Ani oni." 

"fajn." rezignovala som 

"Tak čo chceš?" nechala som matiku a obrátila sa k nemu. 

"Prenecháš mi sobotu voľný dom ? " pozrel sa na mňa pohľadom týraného psa,čo ma malo akože presvedčiť. 

"To nemyslíš vážne!Choď si so svojou partiou idiotov niekam inam! Ja sa z domu ani nepohnem !" vybuchla som. 

"Fajn!" nahnevane tresol dverami. 

Aghrrrrr!Porazí ma!

20:12

Prihlásila som sa na facebook a hneď mi ukázalo hromadu správ od Mati.Sakra čo sa deje.

Lila... tomu neuveríš.

Čomu?

Kubooooo

Čo s ním...

Volal mi,pretože chcel tvoje číslo

ČOŽE?

ČOO? To nemyslí vážne. Pekný chlapec. A chce MOJE číslo! Úspech  Lila.

Vraj si strašne zlatá.. :') milé  že ? 

No áno.. ale poznám ho sotva 30 minút.. (A chcem Adama! ) ale to som jej radšej nenapísala.

To je to najmenšie čo by ťa malo trápiť 

Ja neviem.. uvidím. 

Vypla som fb. Som tak zmätená.

22:35

O.

Môj

Bože.

Hádajte kto mi práve napísal na fb!!!

Prosím tí ktorí to čítate kliknite na vote alebo zanechajte komentár,aby som vedela že či sa to oplatí pridávať. Ďakujeem :) 

Love is everywhere..Where stories live. Discover now