sobota 9.jún 2012
10:23
Čakám Luciu kým sa domaľuje. Ideme na nákupy a ták. Odreagovať sa a poprípadne niekoho zbaliť (Luciine slová,u mňa to totiž nehrozí aby som niekoho zbalila).Denis spí. Rodičia sú už doma,tak nemusím strážiť Tamaru a aj keby nech si ju stráži brat. Je na rade.Po včerajšku ho ani nechcem vidieť . Lucia je už tu. Tak idem.
15:50
Čakám na bus a nesmierne ma to unavuje.Boli sme v Auparku ( nakúpila som si úplne zbytočnosti. Až na bordové rifle.),ale keď Lucia stretla svoju spolužiačku,nevydržala som s nimi viac ako hodinu.
"Hiiiii. Luciaa.Ahooooooooooj." zavesila sa na Luciu.
"Saraa. Ty čo tu ? Si hovorila že cez víkend budeš preč."
"Už sme sa vrátili. "
"Inak toto je Lila. Lila toto je Sara." Sara sa na mňa pozrela svojimi zmáchlenými modrými očami,upravila si dlhé blond vlasy a podala mi ruku. Myslím že som jej bola rovnako nesympatická ako ona mne. Potom nás zaviedla do nejakého obchodu kde len jedna košela stála viac ako moje 3-mesačné vreckové a rozplývala sa s Luciou nad jednotlivými kúskami.
"Ooooch. Lucijka. " vystrčila jej skoro k nosu nejakú modrú blúzku.
"Idem si to vyskúšať." okamžie jej schmatla z rúk vešiak a odišla ku kabinkám. Takto som tam s nimi trčla asi polhodinu až sme sa napokon zašili v kaviarni.
"Konečne." vydýchla si lucia a rozvalila sa na kresle.
"Niečo mi hovor." povedala Sara a znova si upravovala svoje vlasy.
"Čo si želáte?" pristúpila k nám čašníčka.
"Ja si dám Latte. Vy?" pozrela na nás Sara.
"tiež."
"ehm... Horúcu čokoládu" vybrala som si nakoniec. Sara ma prepálila pohľadom.
"To sa nebojíš že z toho priberieš?" spýtala sa ma. Mať tak problémy ako ona..
"Ani nie. " povedala som jej úprimne na čo si ma pohŕdavo obzrela. Čo? Snáď som tučná alebo ako ? Lucia si asi všimla môj pohľad a tak sa snažila odľahčiť atmosféru.
"Inak. Hovor, ako to pokračuje s Rasťom ? " spýtala sa Sari.Sara tam spustila 30 minútový monológ o tom ako si písali a nakoniec šli na rande a potom sa šla k nemu.Mala som chuť byť neviditeľná a nenápadne sa vytratiť.Z môjho polosnívania ma zobudila až Sarina otázka.
"Si vždy taká tichá Lila?" fľochla som na ňu pohľadom. ospravedlňujúco sa na mňa pozrela.
"No nevadí. Máš aj ty nejakého chlapca? chcem počuť detaily." odpila si zo sojho Latte a čakala čo poviem.
"No...ja ešte nemám nikoho." vydala som nakoniec zo seba.
"Chudáčik. Neboj ono to príde." usmiala sa na mňa. (tipujem škodoradostne.) Keď téma znova padla na ňu a Rasťa a o tom ako si vymieňali svoje ústne tekutiny som sa postavila a oznámila im že bohužial už musím ísť lebo som zabudla a sľúbila som mame že ešte pred 3ťou budem doma. Sare som povedala že som ju rada spoznala (hahaha) pozdravila sa Lucii a poberala sa kade ľahšie.
21.jún 2012 štvrtok
9:25
"Maťaa!Čakaj ma!" utekala som za ňou.Už teraz sme nestíhali autobus.Mne to nevadilo,ale jej asi áno. Bola na mňa naštvaná,pretože nestíhame kvôli mne.Veď bolo len 7:45,zas tak neskoro to predsa nie je .
"Rozprávaj sa so mnou." povedala som jej.
"Heeej!" skríkla som na ňu keď bola ešte stále ticho.
"fajn." rezignovala som a ticho popri nej kráčala na zastávku.Onedlho pri nás zastavilo čierne auto.
"Maťa?" ozval sa chlapčenský hlas z auta.
"Ahooj" rozjasnila sa.
"Nasadaj. Vidím že nestíhaš ,tak vás zveziem." odvetil milo.
"Dobre." Maťa sa naňho usmiala a hneď nasadla dopredu.Následovala som ju a sadla si za nich. Kto je sakra ten chalan? Maťa sa mi nechválila žeby poznala nejakého staršieho chlapca. Obzrela som si ho .Hnedé vlasy,svaly.Nevyzeral na 18 ale musela som priznať že bol pekný.Asi musím Maťu poprosiť aby mi dala nejaký kurz alebo niečo podobné. Vedˇto nie je možné že pozná každého pekného chlapca v okolí!
"Inač. Kubo toto je Lila.Lila,Kubo." predstavila nás.Dotyčný sa na mňa usmial a podal mi ruku.Sakra ten je zlatý!
"Kam chodíš do školy?" pozrel sa na mňa v zrkadle. Oh! Ten pohľad!
"ehm.. na Kováčsku" povedala som a radšej sa pozrela inam. Nemohla som sa naňho už pozerať. Mám slabosť pre modré oči. Prečo každý chlapec ktorého stretnem musí mať modré oči ?
"Odvez najprv mňa je to bližšie.Lile to vadiť nebude." ozvala sa zrazu Maťa a pozrela sa na mňa pohľadom "Máš šancu!"
Dobre Lila dýchaj.Je to len pekný chlapec ktorý ťa vezie do školy.
STAI LEGGENDO
Love is everywhere..
Teen FictionPätnásť.Aký úžasný vek že? To si však Liana,ktorá ešte nezažila ani svoj prvý bozk nemyslí.Stredná škola,ktorá jej už o chvíľu vpadne do života,zlomyseľný starší brat,chlapec,ktorý jej časom popletie hlavu...To všetko už začne byť na Lianu priveľa.N...