Mâna care i se intinde lui Nihan pentru a fi scoasă din apele Strâmtorii Bosfor, unde era cât pe ce sa iși găseasca sfarșitul, va dărâma zidul de timp clădit de ea. Amintirile îi șoptesc neîncetat numele iubirii, iar inima o îndeamnă să ia urma lui Kemal.
Kemal soseștee la Istanbul în postura de cel mai puternic rival al lui Emir Kozcuoglu. Tanarul nu poate trece peste socul revederii lui Nihan. În ciuda celor cinci ani care au trecut, rana sa este vie, iar mânia este mare. Kemal ar vrea ca licitația pentru care a venit la Istanbul să aibă loc cât mai repede și să se întoarcă în Zonguldak.
Leyla este singura care sesizează dorința ascunsă de răzbunare a lui Kemal. Aceasta îl avertizează să nu cumva să facă vreo greșeală.
Nihan își ascultă glasul inimii și merge la adresa unde știe că-l va găsi pe Kemal, la Leyla. Chiar dacă Nihan vrea să-i spună totul lui Kemal, marele secret din trecutul ei este un obstacol. Însă disperarea lui Nihan reaprinde focul în sufletul lui Kemal.
Revenirea in orașul natal a lui Kemal provoacă o mare bucurie familiei sale, care încearcă să mențină echilibrul delicat dintre acesta si fratele sau mai mare, Tarik. Pe de altă parte, nu trece mult si Kemal află de relatia dintre Zeynep, sora sa și Nihan. Acesta nu este singurul secret al surorii sale.
Nihan continuă să joace rolul de fata fericită fata de fratele ei, Ozan, însă noile reguli impuse de Emir referitoare la căsătoria aranjată o pun într-o situatie fara ieșire.
Întâlnirea dintre Emir si Kemal are loc cu „săbiile scoase”.
În acest timp, toate temerile lui Nihan se adeveresc când afla de sosirea lui Kemal în orașul natal. De fiecare datâ cand Nihan si Kemal se vor privi în ochi, un nou nod al dragostei lor infinite se leagă.La masa de licitație, Emir îl subestimează pe Kemal, care își va taxa rivalul fara milă. Victoria lui Kemal va însemna începutul unui nou război din partea lui Emir. Pe când Emir încearcă să -l atace din toate parțile, Kemal va intra spectaculos în viețile tuturor.
CITEȘTI
Dragoste Infinită
RomanceViața este ca o carte.Unele persoane sunt acolo pentru o pagină,altele pentru un capitol,dar numai persoanele care țin la tine cu adevărat sunt acolo pentru toată povestea.