Vztah k lesu

12 1 0
                                    

Druhý den jsem se sama sebe ptala-Proč jsem tady? Na moji otázku jsem neměla odpověď. Když jsem konečně měla sílu otevřít oči, vydělá jsem malý šedý mládě vlka, přišlo ke mně a lehlo si na moje studené nohy. Já se zachvěla a řekla jsem mu lehkým hlasem ,,ahoj".
V tu chvíli co jsme to dopoveděla mládě uteklo ja zafunela a postavila jsem se. Rychlim krokem jsem šla rovnou k potůčku.Když v tu chvíli se přede mnou objeví mládě, ja se zastavím sehnu se k němu a začnu ho hladit když to vyběhne velký bílý vlk. Vykřikla jsem prudkým hlasem ,, aaa" rozeběhla jsem se k potůčku. V tu chvíli se otočím a předemnou sedí bílý vlk a mládě když to, vidim  za nimi je kluk výkřiknu z čistá jasná do prázdná ,,chlapče", kluk se ke me otočí a oba vlci skočí do temného křoví, teď jsme tu sami měla jsem se bát ale prvni půlka těla mi říkala že ja jsem ta co všemu tady velí a druhá půlka zároveň odmítala věřit ty první.    
Když jsem se podívala na chlapce byl opravdu okouzlující:

 Kdyz jsem se na nej podívala a chtěla jsem něco řict tak to bylo jak kdyby mi vypadli všechny slova

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kdyz jsem se na nej podívala a chtěla jsem něco řict tak to bylo jak kdyby mi vypadli všechny slova. 

Pak jsem se sebrala a zeptala jsem se sama sebe co chci. A v tu chvíli my z úst vypadli 3 slova ,,jak se jmenuješ". Podíval se na me těma kaštanovýma očima a ja si připadala  jako v nebi. Odpověděl. 
Stil: jmenuji se Stiles a jak ty?
Kat: ja já  Kate 👄
Stali jsme tam poměrně hodně dlouho az konečně se mi podařilo něco rict.
Kat: co tady v lese děláš takový he hezky kluk jako seš ty
Stil: no vlastně ja tady vyrůstal ale dekuju
Kat: jo aha takže ty jsi nechodil ani do školy?
V hlavě my proběhlo tolik otázek na nej ale kdyz na me přišla řada s otázkama jak kdybych v hlavě neměla ani jednu.
Stil: ne nechodil ani nevím co to je! Vyrůstám tady mezi vlky. A kolik ti je Katey
Kat: jsem Kate a je mi 15 let a tobě? A kde máš Stilesi vůbec rodinu ?
Stiles se chvilku zamlčel a já se bála co my řekne, v moji hlavě jsem si nadávala proč jsem tak nevychovaná a proč se ptám na věci na který bych neměla.
Pak Stiles odpověděl
Stil: no mně je 16 a rodinu mám vlky ale tu první asi nenam, vlci.. A v tu chvíli na nej zavolala smečka vlků Stiles mi naposled řekl ahoj a odešel za nimi. Teď jsem se cítila bezradná sama v temném lese! A teď mi to docvaklo a nahlas jsem řekla ,,ja jsem tu i s vlky". Řekla jsem si dobrá, tak tady spát nebudu a vydala jsem se směrem ven z lesa..

Snad bude líbit 😘😍❤️🐺

Útěk Z LesaKde žijí příběhy. Začni objevovat