Objevilo se to s čista jasna záblesk v mých očích. A já upadla do komatu muj stín ve slunci se usadil přímo za mnou.
Ráno:Byla jsem sama v temném lese, až ráno jsem otevřela moje modré oči, tvář jsem měla olízanou, vykřikla jsem ,,fůj". Kdyz jsem si tvář rukou otřela a podívala jsem se na ni, celá moje ruka byla slizká moje další ,,fůj" mě upozornilo ze nejsem v lese sama. Sedla jsem si a opřela zadá o velký tlustý strom, kdyz jsem zavřela oči usla jsem byla jsem vyčerpána a slizká.
Večer: Když uz byla tma otevřela jsem oči a zaslechla jsem menší vytí přede mnou na velký skále. Postavila jsem se na vlastní nohy, připadalo mi to jak kdybych na nich stala poprvé. Je mi to tak trapné že uz neumím ani chodit. Šla jsem tedy směrem k velké skále. Když jsem byla přesně pod skálou podívala jsem se nahoru byla tak 100 metrová, lekla jsem se a na zádech mi proběhla husí kůže. Polkla jsem slynu a lezla pomalinku nahoru když jsem byla v půlce dotkla jsem se kamene uchycený přesně v skryté štěrbině, když jsem se ho chytla kamen se ze štěrbiny utrhl spadl, a vtáhl mě sebou dolů.Dole jsem přesně minula velký špičatý kámen. Když jsem si konečně uvědomila že jsem dole na zemi tak ke me přišel velký stín, strach ve me úplně hořel, ja cítila puch který mi připomínal tchoře. Když už stín ke me konečně přišel sednul si vedle mě a ja konečně zjistila co je to. Tchoř to nebyl ale bylo to malé mládě vlka, byl tak malinký a roztomili a šedý?!
Snad se vám první část líbila. Dekuju za přečtení🐺 pak mi prosím napište jak se vám to libi ☺️❤️