Müdürle sınıfa girdiğimde tanisma faslını geçtikten sonra Müdür şöyle dedi.
-"Arda'nın yanı boş oraya oturabilirsin".dedi
Arda kim o taş çocuktu benim kalpim yerinden çıkacaktı resmen aa ben size şunu anlatmayı unuttum ben kendi ic sesimle konuşuyorum adı bile var.Adı ise GÖKÇE tam kafa dengim bana daima doğru yolu söyler.Neyse konumuza dönelim.Ben "Tamam hocam " deyip.Arda'nın yanına oturdum. Arda"Selam "dedi.Ben "Selam " deyip gülümsedim.Öbürki ders Matematikti en sevdiğim dersti. Hoca sınıfa girdiğinde "Günaydın "dedi.Biz "Saol"dedik.Hoca beni yanina çağırdı Ankara'da hangi konudayik diye sordu.Ankara daha öndeydik.Ve bu konu çok basitti.Sınıf bu konuda zorluk çekiyordu.Ben ise gayet iyiydim.Teneffüs oldu ben sınıfta tek başıma oturturken yanıma bi kız geldi.Ben o kız kimsin der gibi bakış atıyordum.Kız dediki "Selam" bende dedim"Selam"
Kız: "Adım Doğa"
Ben:"Memnun oldum bende Yaprak"
Gökçe: Ayy kız çok tatlı aynı Ece'ye benziyor tam bestlik bu kız "
Doğa: Bu ders boş dışarı çıkalım mı? diye sordu.
Ben:Tamam olur . dedim.
Dışarı doğru yürüyordukki birinin bana çarpmasıyla affaladım.Arkama dönüp baktığımda bi çocuk bağıra bağıra koşuyordu.Doğa "Mahmut ne oluyor "dedi. Mahmut dedikleri çocuk tam bir çılgındı.Mahmut"Arda'nın çook kötü burnu kanıyor kan durmuyor"dedi.Arda diyince kalbim çok kötü hızla atıyordu. Ben"Arda nerede şuan" dedim.
Mahmut " Galiba yeni kız hoslandı Arda beyden dışarda"dedi .Ben sinsi bir bakış atıp dışarı doğru koştum arkamdan Doğa geliyordu.Kalabalığa doğru girdiğimde yerde yatan Arda"yı gördüm o sıra yanına gittim yere yanına çömeldim.Boynumdaki flari burnuna bastırdım.
Arda"sağol " dedi.
Gökçe "Bu çocuk sana boş değil kanka sana diyom ben"
Gökçe herzaman dedikleri doğru çıkardı %100 ihtimalle.
Ben"Önemli değil "dedim.O sıra Mahmut arkadan şöyle bağırdı "Ooo yeni kızımız yahşuklu oğlumuzu kaptı"dedi.O sıra dikkatimi bişi çekti Arda Mahmut'a sus işareti yaptı ben ise bişey demeyip göz devirdim.Ben 112 aradım ambulans gelip Arda'yı arabaya gecirdiler Arda ben ile Mahmut'a gel işareti yaptı.Ben hemen gittim.Mahmut arkadan koşuyordu.Ambulansın içine girip Arda'nın yanına oturdum.Arda'nın gözleri yavaş yavaş kapanıyordu.Ben endişelenmeye başladım.Ben"Hemşire hanım bişey yapın Arda'nın gözleri kapanıyor bişey mi olucak?"dedim endişeli bir sesle Hemşire "Onun uyumaması gerek uyandırmaya çalış "dedi.Ben Arda'yı sallaya sallaya uyarmadı ben o sıra ağlıyordum.Ben"Arda uyuma lütfen uyuma"dedim o an Arda'nın burnundan kan fışkırdı.sVe hareketsiz kaldı.Bende öldü sanıp bayıldım.Veeeeee
Devamını merak ediyorsaniz vote ve yorum yapın ve beni takip edin HEPINIZI SEVİYORUM 😙