5.BÖLÜM

22 7 2
                                    

Arda...
O galiba beni hatırlamadı .Siz şimdi diyeceksiniz neyi hatırlamadı diye size şöyle bi özet geçim.Biz Yaprak ile çocukken 7/24 beraberdik ta ki babam trafik kazasında ölünce anneannemlerin yanina ankaraya taşındık. Ben 6.sınıfı istanbulda bitirip 7.sinifi Ankarada okumaya devam ettim.Benim adım aslında Arda değil Anar lisede bana arda demelerini istedim.Yaprak benim ilk aşkımdı bende onun ilk aşķıydım.Onu  unutmaya çalıştım fakat çok az işe yaradı.Bana çıkma teklifi eden kızları kabul ettim sırf onu unutmak için ama nafile.
Yaprak...
Ve beni sıkıcı tutup sarıldı ve şöyle fısıldada kulağıma " Bana yine seni seviyorum Anar desen keşke "dedi.Ne o Anar mıydı nasıl ya ilk aşkım şuan karşımda duruyordu.Olamaz kalbim yerinden çıkacaktı resmen onu hiç unutmamıştım onu unutmak için başka birileri ile çıktım ama nafile.Ben dedimki"Anar sen misin nasıl sen gerçekten buradasın seni çok özlemişim "dedim.Anar dediki "Bende seni çok özlemişim prensesim "dedi.Aa hatırlıyordu prensesi hatırlıyordu o prenses ne anlatım size biz çocukken evcilik oynarken bana hep prensesim derdi bende ona prensim derdim.Sonra Anar bana sarıldı bende ona sarıldım ve dedimki "Seni seviyorum prensim"dedim.Oda dediki"Bende seni seviyorum prensesim"dedi.Hastaneden çıkıp okula gidecektik ki  saate 16.00 idi okul kapanmıştı. Bizde evlere dağılmaya karar verdik Anar ile telefon numaralarımızı birbirine verdik tabiki Mahmutunda aldim o en komigimizdi ikisi beni eve bırakıp gittiler.Akşam yemeğini yiyip odama çıktım.Öylece Anar'ı düşündüm onu düşünürken uyuya kalmışım.Sabah gördüğüm şeyle şoka girdim...
DEVAMINI MERAK EDENLER BENI TAKIP EDIN YORUM YAPIN VE VOTELRYIN😍I LOVE WE💕

The EndHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin