Đavo se iskreno obradovao što me vidi ali pre nego što je skočio i uništio mi prelepu i preskupu haljinu Viktor ga je uhvatio za ogrlicu.
- Boks - naredio mu je i pas se pokunjeno vratio natrag.
- Nije li ti žao?
- Nije, uostalom ako će neko da cepa tu haljinu sa tebe to ću biti ja.
Ovo sam dobro čula zar ne? Cepanje haljine, Viktor i ja? Oterala sam bezobrazne misli iz glave i krenula za njim. Prizovi se pameti, vi ste završili.
- Izgledaš prelepo – uputio mi je kompliment ne okrećući se.
- Hvala – valjda. Čudan je, znam da ne vole doterane žene, više je za kućno izdanje.
- Smesti se.
Dok sam ja tražila seksi položaj za sedenje Viktor nam je doneo piće, pivo.
- Hvala.
- Hoćeš li početi da pričaš ili da ja pitam?
- Ne znam šta te interesuje.
- Sve, želim da čujem tvoju stranu priče.
Pre dva meseca sam silno želela da čujem ove reči, zbog tih reči sam i spavala s njim. Te reči su bile jedino što sam želela da čujem od muškarca koji bi se zauzeo za mene. Koji bi me odbranio od Filipa.
- Ne mogu ja ovo, žao mi je – spustila sam pivo i ustala spremna da izletim iz kuće brzinom svetlosti.
- Otpustio sam Filipa.
- To je dobra odluka, ne treba ti takav čovek u blizini. Laku noć.
- Eva, molim te ne teraj me da te držim zaključanu ovde dok mi ne kažeš sve što me intaresuje.
- Zašto? Zašto te ovaj put interesuje moja strana priče? Zato što sam spavala sa tobom? Nema potrebe da osećaš krivicu zbog toga, znala sam tačno šta radim.
- Želim da znam zato što me interesuje, zato što sam pogrešio u vezi sa tobom, rekla si da ćeš me saslušati.
- Rekla sam ti i da moja osećanja neće biti ista – laži.
- Onda mi ispričaj kao prijatelju, isprva smo bili prijatelji zar ne?
Razmislila sam jedan dugi trenutak. Šta mogu da izgubim?
- U redu – izula sam štikle.
- Trebaće mi više od jednog piva.
- Upoznala sam Filipa nakon srednje škole. Odlično se sećam tog dana, saznala sam da sam primljena na fakultet. David, moj tadašnji dečko je primljen na Pravni fakultet, izašli smo da proslavimo, ja sam pozvala neke prijateljice a on je pozvao neke drugove, među njima je bio i Filip. U trenutku kad smo se rukovali toliko čvrsto mi je stegnuo ruku da sam morala da ga opomenem da me pusti. Sutradan me pozvao na kafu, odbla sam, sledećeg dana me ponovo pozvao i podsetila sam ga da imam dečka, istog dana David me je ostavio. Od njegovog prijatelja sam saznala da je u bolnici, bio je pretučen i nije hteo da ima nikakav kontakt sa mnomn, isprva nisam shvatala o čemu se radi. Filip me je zvao narednih mesec dana svakog dana, toliko je bio dosadan da sam promenila broj telefona. Pozive su zamenila presretanja, svuda sam kao slučajno naletala na njega. Drugi veći problem bio je moj dečko na fakultetu, zapravo nije mi bio dečko, jednom smo izašli na kafu a sledeći put me otkačio, isto je bilo sa drugim i sa trećim. Nakon toga, počela sam da dobijam poruke, cveće, sve ljubavnog tipa. Bilo mi je dosta svega i priznala sam majci, podnele smo prijavu u policiji, ali nismo se baš osrećile.
YOU ARE READING
Proračunato zaveden 🔚
RomanceEva je očajna, njen život se već nekoliko godina svodi na fakultet i slikanje jer ne može naterati njenog progonitelja da je ostavi na miru. On je pokvaren i umišljeni gad koji sprečava muškarce da joj prilaze, samo zato što ga je odbila. Zato jedno...