Capitolul 1

43 2 0
                                    

Doare! Doare al dracului de tare sa te vad cum respiri ,plangi, te infurii,zambesti,razi ....intr-un singur cuvant ma doare cand vad ca traiesti. Nu am nimic cu tine doar ca eu chiar te-am iubit insa pentru tine nu a fost deajuns asa ca te-ai dus la ea. Vreau sa iti spun ca te inteleg ,si eu as-i fii facut acelasi lucru daca eram il locul tau .Serios acum cine s-ar fii uitat vreodata la una ca mine?! Si totusi chiar daca m-ai ranit vreau sa iti multumesc ,daca nu ai fii fost tu ,eu as-i fii ramas mereu tocilara timida din spatele clasei iar pentru asta iti spun un sincer multumesc ,Aidien.

Dau sa ii trimit mesajul cat mai repede ca sa nu ma razgandesc insa imi da eroare.Poate ca e mai bine asa pana la urma nimic nu se intampla fara rost.
Ma uit la ceas si constat ca e ora 8 :30. Nici nu stiu cand am adormit asa rapid .Ma ridic repede din pat ,si ma duc la baie ca fac un dus si sa ma spal pe dinti .Ies din baie si hoatarasc sa ma imbrac intr-o pereche de pantaloni negrii taiati si un tricou alb.Cobor scarile si o vad pe mama stand pe canapea si uitandu-se la televizor:
Mama: Buna Ayda, scumpo! Vezi ca m-a sunat mai devreme Medi si mi-a zis ca vine la tine ca sa mergeti impreuna la scoala .
Ayda: Ok mama.
Mama:Bafta la scoala!
Ayda: Nu ca as-i avea nevoie tinand cont ca am numai note de 10,dar mersi oricum.
Mama: Corectie domnisoara,aveai note de 10 dar de la un timp nu stiu ce se intampla cu tine.
Ayda: Pa mama! imi iau repede geaca de piele neagra din cuieri ma incalt cu tenesii mei coversi albi si ies pe usa fara ca mama sa mai poata spuna ceva. Ma uit in jur si nici urma de Medi care de foarte multe ori e punctuala. O sun dar imi da ocupat. Ok ,asta e foarte ciudat. Astept cam de 15 minute iar Medi nu mai apare.
M-am decis sa merg pe jos tinad cont ca la 10 trebuia sa fiu la scoala iar ceasul era 9:45 asa ca i-am trimis un mesaj spunandu-i sa nu mai vina dupa mine ca am plecat . Merg grabita ca sa nu intarzii la prima ora pe care o am cu "minunata " profesoara Jenny. Credeti-ma e groaznic sa stai inchis intr-o incapere alaturi de ea timp de o ora. In fine,imi dispar toate gandurile cand vad o masina neagra (un lamborghini aventador) mai exact masina celui mai popular tip din liceu care spre surprinderea mea a fost si iubitul meu .Defapt asta crdeam eu insa adevarul a fost ca el doar juca un joc si anume a fost provocat de prietenul sau  sa se culce tocilara scolii (adica eu) insa nu i-a mers asa ca s-a despartit de mine. Eu chiar credeam ca ma iubeste insa se pare ca m.am inselat , jalnic.  Opreste brusc masina ,coboara din ea (fapt ce m-a suprins) si vine spre mine . Eu raman incremenita cand il vad in fața mea. Ma uit in ochii lui albastrii si parca sunt pierduta ,insa imi revin la realitate.
Aidien:Hey, Ayda ,ce mai faci?
Ayda:Hey!B-b-bine tu? nu pot sa cred ca iara o fac ,am ajuns sa ma balbai in fața tipului care a vrut sa isi bata joc de mine si intr-un fel chiar a facut-o. Cat de proasta pot fii?!
Aidien :Bine ,presupun ca te duci la scoala ,nu?
Ayda: Cam da ... prima ora cu doamna Jenny, o teroare! si uite asa imi revine tupeul
Aidien: *chicoteste * Hai ca te duc eu ,urca!
Ayda : Mersi !spun eu in timp el imi deschide usa .
Urcam amandoi in masina si pornim spre infern.

Inima zdrobitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum