:Birleştirdigimizde çıkan şey cok şaşırtıcıydı, yazmak zor ancak şöyle söylersek bir ay ve bir kadın vardı,kadın Ay'ı elinde tutuyor ve karanlık yaklaşıyor yazıyordu.
________________________________________________________________________________________________
Kisaca pek anlamadım ama şaşırtici, kosup babaannene " Ben bununla ne yapicam" dedim.Babaannem" Artık çok yaşliyim hiliyorsun, senden bu kolyeyi bulup parçalari birleştir meni istiyorum , ancak dikkatli ol bu ölüme yol açanilicek hir durum".....Babaannem ilk tefa bu kadar gizemli konuştu.Ne yapicağimi bilemedim odama çıkip yatağa yattım.Saat 13.28 olsada (ki bu gercek)* yatagima yattim ,cünkü benim icin sabah yatmak geceye kadar ayakta kalmak demektir.
Bu gece jeniffer in evinde party varmis , benide cagirdi ancak ben en iyi arkadasim Merida ile kamp a gidicem , oyuzden kabul etmedim.
Kamp a gitmeyi pek sevmem ancak merida israr edince kabul ediyim dedim. Babaannem Mona da geliyor, koruma ya ihtiyacimiz varmis ,Merida yanliz ikimiz olmicagimuzi anlayinca uzüldugunu zannetmiyorum,hatta daha da sevindi.
**Saat 11.30'da**
Kamp cantami hazirliyim dedim, o sırada kapı çaldı.Gelen Merida idi.BA(büyukanne) Mona"Hoş geldin kızım "Merida" Hoş buldum Mona teyze" .
Teyzem(biz geniş bir aileyiz) "Agelina, gel kızım"dedi geldigimde teyzem kamp icin yiyecek hazirlamisti.Dayım televixyon izleyip abur cubur yiyiyordu.Bu arada annem 4 kardeş,Jony dayım,Jack dayım, yemek hazırlayan Jullya teyzem,ve annem Jansha.Anneannem çocuklarinin isminin hepsinin J ile başlamasini istemis cunku ölen kocasinindedem yani ismi j ile baslarmis ve ölen dedem son bir ćocugu annemi gorememis cunku anneannem anneme hamileyken dedem ölmüs..
Ve tabi kuzemlerim de var ama saysam bitmez oyuzden kuzenlerimi bosverin..
Bugünlük bukadar bb😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİHİRLİ KIZLAR
RandomAngelina adlı kızın sihirli annesinden kalan kolyeyi odasinda bulur , peki bu kolye nedir?