1

275 10 2
                                    

Erkek lisesi...

- koşun lan koşun mehmet daha hızlı kardeşim hadiii

-hamza koşuyoruz yaa hadee bak önüne hızlı.
Okul kapısından çıkıp dar sokaklardan geçtiğimizde sonunda durmuş ve pis havayı içimize çekmeden bırakıyorduk.
- Abi bu sefer işimiz bitti.dedi yiğit
- bencede kesin atılıcaz bu sefer.dedi mehmet.siz şimdi ne olduğunu merak ediyorsunuzdur hemen anlatayım bizim bir günümüz olaysız geçmiyor Bir gün de olayı Kendimiz yapalım dedik ve okul müdürünün arabasını spreyle boyadık ve okulun güvenliklerde peşimize düştü. Şuana kadar 15 disiplin cezası aldım ve ailemi zenginliği sayesinde hiç birinde okuldan atilmadım fakat iki hafta uzaklaştırma aldım. Mesela okulun güvenlik kameralarını çaldık tuvaletegirip tüm aynaları kırdık öğretmenler odasına gidip hiçbir şey olmamış gibi sigara içtik okulda kavgalı çocuk vardı Onun orijinal dediği çakma arabasının tekerleklerini patlatıp motorunu aldım almak denmez çaldım ve daha bir çok şey müdür Eğer bir yanlışımız daha görürse bizi okuldan atacağım söylemişti. Yarın okula gittiğinde 16. disiplin cezamı almış olacağıma inanıyorum.
- hade çocuklar ben burdan ayrılıyorum eve gidicem çoktan müdür aramıştır babamı.dedim ve uzaklaştım arkamdan "işte simdi babam beni becericek"gibi sesler duyuyofum süratıma piç bir gülümseme koydum ve ellerimi cebime sokup taksi gelmesini bekledim taksi gelince içine bindim ve evin yolunu tarif ettim.

...

Anahtarı Deliğe soktum ve iki kere cevirdim içeri girdim hiçbir şey olmamış gibi merdivenlerden çıkıp odama Çıkmayı planlıyorken babamın sesini duydum.
- hopp nereye gidiyosun kerata gel oturda konuşalım. Ben bu konuşmayı biliyorum ilk disiplin Cezamı aldığımda da bana boyle seslenmişti şimdi sıçtım
-tabi babacığım nasıl istersen. Dedim sanki hiç bir şeyden haberim yokmuş gibi ve tam karşısındaki tekli koltuğa oturdum kendimi pek kasmiyordum Çünkü bugüne kadar babam bana bir Fiske bile vurmamıştı.
- Eeee oğlum Günün nasıl geçti derslerini çalışıyor musun
-evet baba başımı kitaplardan Kaldırmıyorum
- Ya bak sen şu işe biliyor musun bugün okulda bir olay olmuş.
- Ne olayı babacığım Hayırdır inşallah
- Ben pek bilmiyordum Biri müdürün arabasına spreyle küfür yazmış artık ne hikmetse müdür güvenlik kameralarından bakmış ve bu kişiyi sen ve arkadaşlarına benzetmiş.
- ama böyle bir şey olamaz çünkü o olay yaşandığında Ben sınıfımda güzelce kitap okuyordum.
- benimle dalga geçme arkadaşlarının ailesiyle konuştum ve bir karar aldık bunun sizin için ödülmü cezamı olmayacağını bilmiyorum ama...
-eee babaa

-...

- kelimelerin solu Baba kelimeleri solu ve söyle her disiplin cezamdada böyle yapiyosun

- Peki direk konuya geçiyorum...

-...

- sen ve arkadaşların artık kız lisesinde okuyacaksınız.

- neyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Baba sen Çıldırdın mı kız lisesi ne demek ya ayıp denilen bir şey var etme eyleme arkadaşlarım en rezil oluruz Yapma etme babaa...

- konuşmamız bitmiştir. dedi ve arkasını dönüp gitti.

- Ya baba tekrar düşün lütfen. diye yalvardım en son babama 3 yıl önce beşinci üvey annemle evlendirirken yalvarmıştım telefonun öttüğünü duyunca elime aldım.
- alo kardo kaç dakka sürdü konuşma? Dedi mehmet
- 10-15 dakika sürdü
-off kanka çok gevelemiş işi benimki 5 dakika sürdü. dedi yiğit sanırım konferanstaydı telefon.
- onu bunu Bırakında Kız Lisesini napicagiz dedi mehmet.
- sikleme kardeş kim takar.dedim
-nasıl sikleme abi babam sonuçta üveyde olsada babam.diyen yiğite tokatı geçirmek isterdim ama maleseff...
- çıkın gelin Benim eve. dedim
- o kadar kolay değil kardeşim benim cezam var evden çıkamam.dedi mehmet
- Peki sen Yiğit

KIZ LİSESİNDEKİ ERKEKLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin