2.osa

418 37 0
                                    

Kõige pealt tahaksin öelda, et olen kõikidele tõsiselt tänulik, kes hakkavad minu lugu lugema. See oleks tõsiselt äge suuur aitäh teile juba kõigile ette :)) ja vabandan kui algul igav hakkab huvitavaks minema.

Sandra

"Ja võitjad on.... " peale seda oli pikk paus "No mida nad ootavad" ütles Grete, olime nii närvis. Nägin kuidas Grete oli näost valge mõistsin, et ta seda niii tahab. "Võitjad on Sandra Schnel ja Grete Scmith palju õnne teile võtame kohe peale saate lõppu teiega ühednust" kõlas hääl raadiost. Vaatasime Gretega üksteisele otsa näost valged mõlemad, sest see oli meie südamesoov kohtuda oma iidolitega. Nagu ma ütlesin olen väikest viisi directioner, mitte nii suur kui Grete  aga ikkagi. Ikka veel kõlas meil vaikus vaatasime üksteisele otsa silmast pisarad jooksmas. Lõpuks hüppasime püsti ja hakkasime täiest kõrist karjuma ja üksteist kallistama. "Grete kas sa saad aru meil on 2 VIP piletid kogu One Directioni tuurile" olime justkui õnnest segased hüppasime mööda tuba ringi karjusime rõdu peal jooksime mööda maja ringi, niiet ema ja isa olid suhteliselt hüsteerias, sest nad ei teadnud, mis juhtus. . "Sandra, Grete tulge kohe alla" kuulsin ema köögist karjumas. Jooksime Gretega nagu segased alla. "Okei ma pole teid iial sellisena näinud, mis on juhtunud, vajate arsti" ütles ema. Vaatasime jälle Gretega üksteisele otsa ja purskasime naerma,mis tol hetkel emale eriti naljakas ei olnud. "Mida te naerate ma olen mures teie pärast." Vastas ema veidi ärritatu häälega. "Okei ema, vaata see Sky Plusis oli mingisugune mäng, et saadad ankeedi ja siis sa võid võita One Directioni kogu tuurile, mis kestab 5 kuud kaks VIP piletit." seda viimast ütlesin suhteliselt õnnest karjudes. "Ja meie võitsime need 2 piletid nende tuurile" lisas Grete.

Ema (Charlotte)


Tundisn kuidas mul juhe kokku jooksis. "Teie?" ütlesin vaid selle peale. Ma ei suutnud uskuda seda. Sandra ja Grete rääkisid koguaeg One Directionist ja nüüd võitsid nad nende  tuurile 2 VIP piletit. Iseenesest mõistetavana lubasin ma neil minna, tavaliselt vanemad seda ei lubaks iial, aga neid kahte ma usaldasin. "Okei, kuna ma teid usaldan siis ma luban teil minna" laususin ma ikka veel šokis olles.

Sandra


Ma ei uskunud oma kõrvu "Emmee, kas sa räägid tõsiselt?? sa lubad meil minna 5 kuuks 1D tuurile" laususin ma ja vaatasin ema suu lahti. "Loomulikult" Ütles ema nii muuseas selle peale. Olgem ausad mul on Best Mother Ever. Olin nii õnnelik kuid vaatasin Gretet ka temal nägu säras. Kui teile tundub imelik, et Grete põhimõtteliselt elab minu juures ja minu ema "vastutab" tema ees siis, Grete vanemad said poolteist aastat tagasi surma autoõnnetuses. Gretel oli alguses väga raske ta nuttis koguaeg ta ei käinud kuid koolis. Ta oli endassetõmbunud. Aga kuna me olime Gretega niii lähedased, siis me võtsime ta enda juurde. Tal oli ka endal maja, aga seal oli ta nii üksik. Vahel kui meil ema üle viskab läheme me sinna. "APPPIII GRETE!!" mis on küsis ta. "SKY PLUSIST HELISTATAKSE" Kui me vastu võtsime ja esimest kahte lauset kuulsime ma.......

***

Andestage, et lühike hakkan pikemaid tegema. Varsti toome One Directioni ka sisse siis läheb huvitavaks :))) Aga kommenteerige ja votege aitähh kui seda teete olen tohutultr õnnelik.

Stwarberry :*

DreamWhere stories live. Discover now